Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěco z Hegela
02. 09. 2004
17
0
7351
Autor
Makča
Nemá ji tak docela bezstarostně rád,
když pozoruje, kterak ona tančí
na ostří ořízek knih až
ne-bez-pe-čně brilantně.
Udělám ti dítě a
celej tvůj vesmír se smrskne na
máma
mele
maso.
Tak!
Podle pravidel dialektiky lásky
má ho ona v této chvíli
ráda velmi.
neletí, ale když jedna přiletí. fuj to je hnusný, takle propagovat násilí. to nebylo vážně. ne - máš pravdu. a je to tak špatně.
ale já jsem skromný člověk, jsem živ z prefabrikátů, co i mé nemotorné ruce a kuchařský antitalent zvládnou ohřát.
pořezaná_sluncem
06. 09. 2004pořezaná_sluncem
06. 09. 2004pořezaná_sluncem
06. 09. 2004
Udělám ti dítě.
a jak řekl veliký arthur schopenhauer: zase tak jenom prodloužím utrpení na tomto světě..
sadistko!
ale ty, které "tančí na ostří ořízek knih", jak jsi to hezky napsala, ty já mám rád.
ja v tom teda zadnej feminismus nevidim:)je to skvely a nenasilne pravdivy *t
Řízek_avíz
02. 09. 2004
Ismy plodí svár? Máš na mysli lyrismy, klasicismy, atd...?
Co je podle tebe feminismus? A co antifeminismus? Ptám se na to proto, že možná, snad, přece jen, doufám - mluvímo o tomtéž.
Ach jo, je mi líto, že toto slovo je nepříjemné mnohým ženám jimž základní myšlenky tohoto hnutí pomohly k větší svobodě...
Ale to je od tématu :-)
mně je to slovo příjemné velmi, to spíš některým mužům ne, ale když se to stane ideologií, není to dobrý...slova jsou jen slova, jaký si to žena udělá, tak se k ní muži budou chovat...ňák se ti poslední dobou cejtim nezávislá až moc, jestli jsme to s tím feminismem trochu nepřepískly:-)))))))))))
PS:obdivuji všechny velké malé ženy minulosti, jež na svých bedrech nesly tíhu mého vzdělání a hrdě hlásané míry mravní spustlosti:-)