tak to abych někoho zangažoval, když to má ten potencijál :^))
jo jo, voni ty blůsmani to taky ale moc neuměli, kdybys to zkusil...:o)
já neumím na nic hrát :^((
udělat z toho nějakej hudební recitál, třeba bys udělal díru do světa t.
hmmm, tak na to nemám hudební talent, ty jo? třeba bys mi s tím mohl pomoct :^)))
obávám se, že ani můj by na to nestačil :o) zkusim se pozeptat :o) určitě to mááá obrovskej potenciál :o)
ooh, ja tebe taky, ale to chce mit naladu na poezii :^)
mohlo by se to jmenovat Cekam na tramvaj.....:-)....Je to sedive, depresivni, smogove, i kdyz vidim trochu optimismu skrz slunce skrz mraky a cyklistu....:-)....ja si myslim....ze je to presne vystizene rano na tramvajovem ostruvku v Praze...:-)*
diky, taky to tak na me pusobi, i kdyz nalada byla kupodivu celkem normalni... hlavne jsem se pokousel o kombinaci konkretnich a abtraktnich pojmu a trochu absurdni naladu. za tip moc diky
já taky... jinak koukám, že sis dnes udělala čas komplexně mrknout na tuleňoviny :^)
no jasne na ty co sem este nevidela...si te tak obcas sleduju neboj:*))))))
oooo este tak?:*)))))))))tim padem sem rada hafoooo
to je zajimavy to je na tipik:*))))))je to takova hezky naladovka ale ne bezobsazna jak moje,,,:*)))))))
díky Hrošíku, od tebe dycky obzvlášť potěší :^))
to by bylo určitě fajn, ale žádnou jsem nenašel... vidí tam někdo nějakou?
Co je s tebou - to si na tom zajimave pokud te napadaj takovy veci a v metru rikas - hmmmm to je na tip rekl bych - ja si v metru rad ctu poesii pro cestujici ale uz ji moc neni
trošku morbidní, ta věta se zelenejma střechama mi tam nezapadá, protože jinak jsou tam samý dvakrát kratší.
..jinak se mi to líbí- ty obrazy...... ****/***** -t-
všem: díky
Milly: máš pravdu, je delší, ale ony jsou tak různě, takže mi to tak nepřišlo... zkusím popřemýšlet, jestli něco s tím...
mozna ze maji zajimavy rytmus,ale ne pro me - hrozne kostrbate se mi to cte - je to pekne,ale takove " polamane vety "
řekl bych že tohle je próza a ne poezie...
...ale ať je to co je to, je to celkem zajímavý...
je tam spousty absurdních prvků a já absurdno rádo :-)). Takže líbí... I s nezvyklým barevným podkladem....
díky, absurdní to mělo být.
Nevím, něco mi přijde moc hrubé a složitě napsané....asi nemám dneska správnou náladu :o)
sem k tomu poslouchal mišíka, to je blůůůůůůůůůs a ne že ne.
*t
Mě také zaujala ta absurdita... vyjadřuje určitou atmosféru.... tip