Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa rozloučanou
Autor
machal
Mí milí Písmáci,
už se tomu tak stalo, že jsem v jisté fázi svého života podcenil závažnost okolností a mocný vír následků mě stáhnul kamsi, kde by se to dalo nazvat další životní fáze, fáze jménem "Máchal a jeho život jako pracujícího."
Jde tu především o to, že jako vysokoškolský student jsem se studiem ani tak moc nezabíval a proto jsem o tento statut, který přináší volný, všemohoucí a bezstarostný život, přišel. Ono nemyslete si, zas až takovej zážitek to taky není. S tou beztarostností a všehomoucností to není až tak pravda. Tak hlavně být studentem v dnešní době je dost drahá záležitost. To máte třeba vysokoškolská kolej bude tento semstr stát kolem 2000 Kč. Pokud si myslíte, že je to nějaký přepych, tak se mýlíte. S touto částkou se jedná o pokoj na jednu osobu na Strahovských kolejích v Praze. Kdo z vás neví o čem mluvím, tak jsou to takové podlouhlé místnůstky se dvěma postelema, dvěma stolkama, židlema, jednou skříní, poličkou a pravda ještě dvěma peřiňákama. To, že je tu rychlé internetové připojení, je jen řekl bych takový standart doby. Takže pro větší názornost to zjednoduším a to tak, že pokud by ste na okna dali mříže a místo dveří taky mříže, máte z toho solidní věznici. A za to má student dávat takový peníze? Jo říká se, že stát bude dotace, které posílal organizacím na ubytování, posílat teď studentům, ale teoretický nárust ceny je cca o 1000 Kč a silně pochybuju, že budou každému studentovi posílat měsíčně cca 1000Kč. A vlastně proč o tom mluvím?
Tak hlavně připojený na NET jsem byl tady na kolejích. S tím je bohužel konec a proto se zde nebudu moc ukazovat tak často. Uvažuju o zavedení NETu domů, ale nepude to tak rychle. Nemějte strach, občas zajdu ke kamarádovi, ale musíte pochopit, že není možné u něho sedět půl dne a číst si na písmáku. To by asi chudák nepřežil. Takže občas najuknu a zkouknu nějaký ty zpravy a kritiky, pokud budou, a když příjdou avízka, tak si přečtu opravdu jen to co bude od mých písmáckých blízkých a jen pokud si budu myslet, že je to zajímavé.
Rád bych se omluvil hlavně Craerassy, že jsou v tomto epilogu jistě chybyčky, ale také vám ostatním, kteří nějakou najdou a budou tím iritováni.
Odjíždím i z Prahy a tak doufám, že až se bude někdy konat nějaký sraz, tak že budu mít štěstí a včas si toho všimnu, abych se mohl také zúčastnit :)
Takže milí Písmáci : Tímto se s Vámi na dlouho loučím, mějte se krásně, těm co studují přeji hodně štěstí ve škole a v životě a těm co pracují, tak taktéž, ale v práci. Jsem zvědav sám na sebe, jak se vyrovnám s nově příchozí situací, ale doufám, že dostojím svého slibu a za rok se vrátím na studia.
A když jsme u těch slibů - Pišto neboj, nezapomněl jsem co jsem slíbil :)
Ahoj a brzo nazpísmenkovanou :)