Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekání na déšť
24. 09. 2004
7
0
3261
Autor
červánky
Kapky mi stékají po tváři
slunce už nade mnou nezáří
paprsky přestaly hřát...
Vodopád citů a nadějí vyschnul.
Poslední kapky se v něm ztrácí
jako listy v kalendáři.
Už nemám chuť se smát.
Tak tu sedím a čekám...
čekám a sním...
a kapky mi začínají tiše hrát
mou sonátu na déšť.
Díky za Tvůj názor, moc si ho vážím, protože Tvá dílka se mi moc líbí.
Zacina to jako typicky vypisek z pocitu, psanych ne pro nazor ale proto aby vysly napovrch, zaver je ale nadherny!:-)))
Navždy_Tvůj
18. 12. 2004
Tak tohle mi nedělej, zase tak velký básník nejsem na takovou poklonu, jsem ráda, že moje dílka si našla své příznivce a děkuji (i když se to nemá :-))
tak toto tipujem a prosim, neospravedlnuj sa, nemas sa totiz za co:) Pises krase basne a my by sme mali dakovat:)
Augustin_Šípek
03. 12. 2004
Díky MOC...
Procházím pod stromy v šednoucí aleji:o) - krásné
Co si myslíš o té poslední větě, patří tam?
Díky MOC vesuvanko, tohle sluníčko už asi zářit nikdy nebude, ale vracím se k němu aspoň takto.Prostě někdy přijdou smutné chvilky.
Co si myslíš o té poslední větě, patří tam?
Díky za Tvůj názor, také jsem nad tím přemýšlela zda tam tu větičku dát nebo ne, uvidíme co na to ostatní...
Děkuji všem, velký dík Lancelottovi. Poslední větičku jsem vynechala, ani mně tam nějak neseděla, možná zkusím báseň časem rozvinout víc, dneska je mi líp, tak to asi nepůjde :-))))
Nicollette
25. 09. 2004
Čtu ji podruhé... a zdá se mi ještě smutnější... sonáta na déš't je skvělá...
Po dešti se určitě usměje sluníčko a Ty s ním.... věř... a přeji Ti krásné dny
a kapky mi začínají tiše hrát
mou sonátu na déšť.
a stále stojím, čekám a kouřím...
hodně procítěné...
melancholie padajícího deště !
*
m.
waw...bylo to dobré, ale je to lepší...mnohem lepší:o)
Kdyby to šlo, přidám další tip:o))
nedávala bych tam tu poslední větu opravdu ne ,ale jinak se mi to dost líbí takže když přehlédnu poslední řádek, bude to na střední *t :)
Vyschnul vodopád citů a nadějí
Procházím pod stromy v šednoucí aleji:o)
Máš to moc hezké...moc se mi to líbí:o) Tip:o)
Vystihla jsi to moc dobře a sluníčko zase bude zářit....
Je skvělá.... TIP