Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítěz bere vše
10. 10. 2000
11
1
6748
Autor
racek
Jsme špatně rozdané karty
v ruce hazardního hráče.
Jsme dvě esa, která
neměla se sejít.
Od doby, co nás při hře vynesli,
jsme se neviděli:
každý jak podvod schovaný
v jiném rukávu.
Jsme špatně rozdané karty,
co společnou hru prohráli.
20. 6. 2000
1 názor
krááásné..... snad možná... začít hrát ruletu, kulička je jen jedna... ;)
*
Tak se sem po dlouhé době vracím - a jak to, že tu u téhle básničky, kterou mám tak rád, není můj tip a kritika? Honem napravuji.
Miroslawek
08. 01. 2001
Aj keď... blúdiace esá, ešte k tomu srdcové, je to asi to isté ako dvaja osamelí žolíci. A nechcelo sa osudu rozdať karty znova? S rovnakými esami?
Kazdy mame doma svoji sadu karet, malych i velkych. Ale vubec by me nevadilo byt s nim v jednom rukavu.
A mnoho mnoho žolíkov, v ktorých svet prestal veriť. Čo myslíš, je Boh nešťastný rezignovaný šialenec v zvieracej kazajke?
Ehm...
Moc sa mi to páči, aj keď by som bola radšej ako zle rozdané eso osamelým žolíkom...
Tech.pozn. bývalého karbaníka: karty nejdou špatně rozdat, jen špatně zahrát...nemluvím zde ale o rozdání nepoctivém...mě to osud rozdal celkem přirozeně, nicméně jsem tu hru prohrál...a to jsem měl es nespočet...
To prece delam...Na jedne strane prace-volna noha, na druhe dalka...kde najdu znova poloboha...tentokrat bez pozlatka?
K tomu se nedá nic chytrého říct. To je na smeknutí pomyslného čarodějného klobouku a nesmělý tip.