Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe čas přijetí kovu
15. 10. 2004
12
0
10210
Autor
Movsar
Klitoris přibitý na ocelový kříž
zmítá se v předsmrtné agonii
ptá se, vysílen
neodpovím
budu mu toliko Longinem.
Jak svůdné kopce Kavkazu
ponurou krásou kovu střel
tvé prsy bolestivě zdobeny
jsou.
zmítá se v předsmrtné agonii
ptá se, vysílen
neodpovím
budu mu toliko Longinem.
Jak svůdné kopce Kavkazu
ponurou krásou kovu střel
tvé prsy bolestivě zdobeny
jsou.
Skafararix
05. 08. 2006
debata je nemožná pro tebe, protože na ni nestačíš.. místo jediného argumentu tu trousíš akorát "dakujem", "ignorujme sa", "lahostajny"... tak se tedy příště nepouštěj do akcí, které jsou na tebe příliš složité, a bude to ok.
Skafararix
05. 08. 2006
hm, tak jsem se zase nic nedozvěděl, jen takové ty jednoduché (až příliš) fráze...
1. erotické motivy se neobehrají ani pomilionté..
2. co je to nové a zajímavé zpracování?
3. šokovat jsem nechtěl, psal jsem to inteligentním lidem a ty přece nemůže nic šokovat (tebe v této době ještě něco šokuje??)
proč zkrátka neřekneš, že mě jako autor autora nesnášíš (to je přece běžné, diskuse mezi umělci obvykle probíhá za užití sekeromlatů) a neušetříš si tu ostudu při psaní rádoby teoretizujících kritik?
"pa" mi vždycky psaly/loučily se ženy. že by?!:-))
Skafararix
04. 08. 2006
no, že nejde o protiútok ti budu věřit a zamyslet se nad tím budu moct, až mi napíšeš, proč to považuješ za kýč.
Skafararix
31. 07. 2006
zajímavé.. "neslušná slova" dle jistých kritiků ale celkem pohodný výsledek.
jen přemýšlím odkad to ten chlapec sakra ví .))
vTip
chlape, ty seš fakt magor, to je teda keců kolem toho:-))))
já ti dám tip jo? ale bacha, tipuju tvý nevědomý komplexy...:-)
frighten_tiger
24. 10. 2004Miroslawek
18. 10. 2004
jak to že necuuuu....dyť ses mi kamsi zaprodala..... hele a kdo se teďka bude starat vo ty děťátka, co sem vobjednala, co? Si nemysly, že mi je jako necháš na krku.... :o)
píseň o Nibelunzích rozplývající se na patře. Krvavá šmouha se táhne po bílé zdi, jenž nemá konce.
Ano originalita zde neschází. T
malej_blazen
15. 10. 2004
:o)) úžasné.... jako bych ju viděla... :o) už jen pro tu krásu z bolesti...+