Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilenka
16. 11. 2004
12
0
4562
Autor
Pacer
Čím to
že stále myslím na ni
Mazlím se
s tou barvou oliv v dlani
Co večer
víc než silou zvyku
spěchám za tvou chutí
na jazyku
Vážně
Na dlouho Tebe
nenahradí žádná
mé teplo zimních večerů
můj přes rozbouřené vody vor
Ty moje nejmilejší
Dew of Tullamore
Andřich_Nepojal
16. 11. 2004podezdívka
16. 11. 2004
Papi, ty jsi s podzimkem problémový pták
Kdo nepije irskou whisku, nemůže být přeci renomovaný kritik :))
Zítra bude snad jedna pochopitelná pro tebe - tahle je jen pitelná:))
podezdívka
16. 11. 2004
Paci, já bych mohl taky říct - kdo nepije dobré moravské vínko, nemůže být reňoumovaný kritik ..
.. a to, že je to chlast, samozřejmě vím, jen jsem Tě chtěl majinko pošťuchnout :-)
Pípa Ti tentokrát nedám, báfňjí na téma "ó, lásko, jak tě miluju.." a na posledním řádku se z toho vyklube: chlast, rodná zem, křeček, počítač, apod. je móóře moc.. :-)) Zpracování ale máš špicový, takže ten půltip, co dát nejde, si schovám jinam a přitlačím Ti ho, až bude někde scházet :-)
Je s těma Krhoutíkama svízel - ěště dělají reklamu na hubené moravské, když je všude plno Chile a Australie
Ale dobré moravské si dám v Pavlovicích či v Kobylí, Rakvicich, Šakvicích..ale jen ve sklepě
Beru i čtvrttip :))))
Jinak tahle byla fakt jen pro Jan(ek)a, a fakt to smažu, protože jinak sdílím tvůj kritický názor :))
pfůůůj, patoky z australálije a z činčile Ty v hrdlo vléváš? :-))
A dobré moravské nemusíš si dávat jen ve sklépku, můšeš i u papouše v garáži, neb z Perné, Popic, Němčic, Velkých Pavlovic i Rakvic ze sklépků zásoby má, sám vinařem byv kdys.. :-)
A nic nemaž, nestojí to za tu námahu :-)
Papi, dělám si srandu, jako bývalý pavlovičák a i nyní majitel vinic, byť v čechách malounko tuším vocogo :)))
uááá :- dostals mě, Hombré... :-)))
A dáš okoštováť teho vašého českého trpkého? :)
Asketic_Melon
16. 11. 2004
Láska prochází žaludkem... stará pravda...
dokud nevleze na nervy nebo do ledvin :-)