Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpilá deštěm
19. 11. 2004
15
5
9418
Autor
Katariina
Být jedním z listů
co v divokém reji
tančí větrným rytmem podzimu
co opíjí se deštěm (nejlepší je na ledu)
chtěla bych usnout
v urostlé náruči
vysokého
topolu
5 názorů
Je bláhové se domnívat, že je listu milo v dubové náruči plné jiných listů. :-)
Topolům bych se k takovým úkonům nesvěřoval, ti nejvrostlejší mají příliš křehké nekvalitní dřevo ..
:-)
Blbůstky moc nemusím - je tady pár výjimek, ale - jsou ojedinělé, takže tak ( jen že jsem čet )
+ líbí se mi grafika tady
Sn_vojáček
22. 11. 2004dismorphia
21. 11. 2004Nicollette
19. 11. 2004
Vaud: máš pravdu, topol není to pravé ořechové.. takový hubeňour :-) Ale je jediný slušně urostlý v okolí. Jinak je to tady samá osika nebo bříza.. a co se ženskýma.. :-))
Napsala jsem kritiku a ani jsem si nepřečetla, co napsal Vaud....tak to se mi povedlo....
U Vás nerostou duby? To vypadá, že je to někde ve vyšší poloze a asi u vody.... osiky, břízy... nebo nějaké rašeliniště?
vesuvanka: duby tady určitě rostou. Jen zrovna nebyly na dohled :-) Je úžasné, kolik toho o přírodě víš, jak si hned dáváš dohromady souvislosti. Já jsem si neuvědomila ani to, že topol a osika jedno jest :-)) Děkuji ti :-)
Tak.. a teď jsem se dozvěděla, že ani to mé poslední zjištění není tak docela pravda :-)) Že totiž topolů je spousta, že je to jeden z nejvíce křížených druhů a osika je jen jedním z poddruhů.
Katariina -
díky, moc mě zajímá co kde roste a žije, příroda je moje veliká láska, když v básni narazím na něco z přírody, třeba jako metaforu, hned se to ve mně zachvěje, vyvolává obrazy...