Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBaroková (Prelúdium F#-moll)
Výběr: Elyn, Rowenna, Elyanne
30. 11. 2004
15
0
9519
Autor
aramis
dáždniky, hustý vzduch
medzi lavicami čas
nesmie ošúchať
hlasivky varhan:
vosk steká na noty
a prstami na zebre
sekám bolesť na poltóny
očami nahor
kým doznejú
za chrbtom Bachov pohľad
páči, veľmi, tipujem. Medzi nami: vždy keď ťa čítam (teda nie v pokeci, tam si pomerne málo poetický:-), tak ma prepadá taký závan čudovania, ako sa Ti može páčíť moj štýl vypovedania sa, keď je tak iný od tvojho......nepátram.
tehotnej_hroch
12. 12. 2004
no ... mně kdyby Bach koukal přes rameno, co dělám, tak bych byl nervózní .. :)
vosk steká na noty
a prstami na zebre
sekám bolesť na poltóny
......
...hezký obrat :-)
*
Tady se mi líbilo. V poklidu jsem usedl na lavici v druhé řadě, zavřel oči a nechal po své tváři stékat tóny varhan ...
krásná
pap: no to si pis, ze Bach je velky kritik, hlavne ked sa snazim zahrat veci tak ako ich on myslel :)
ostatnym vsetkym velmi pekne dakujem za zastavenie a hodnotenie :)
sb: ani trosku? :)
nojo... tak ked to hovoris ty, tak to asi bude tak :))
sb: no tak uznavam, ze asi aj trochu ano, ale ze az tak... ? :)
zrejme stracam sudnost :)
no vidis mohla si to povedat hned na zaciatku a nemusel som to z teba tahat :)
covece ked len nazov si pritiahol nejakych priaznivcov tak sa nabuduce vykaslem na obsah a budem vymyslat len dobry nazov a ten potom zverejnim, co ty na to? :))
no ale ved by som si mohol vymyslat rozne nazvy pre roznych ludi :)
vies, niekomu by sa pacil taky nazov a niekomu zas iny... :)
nojo, rad by som s tebou este diskutoval, ale povinnosti ma volaju :)
a mozno preto som od teba uz dlho nic necital :))
zrejme musim prekusnut averziu k nelakavym nazvom:)
sleeping: to nie je o populizme... a vlastne... mas chut sa porozpravat o nazvoch diel a veciach okolo nich? :) lebo ja aj ano :))
ale asi nie sem, myslim ze by to nebolo vhodne, hm?
Rowenna: velmi dakujem :)
Elyn: jo koncert, ale ten bol iba pre vyvolenych :)) ich vyvolenost spocivala v tom, ze akurat v tu chvilu boli na mieste :)))
Vstupne dobrovolne :))
misty: ehm... ja neviem, ale prave ten pohlad mi tam pride ako taka... "polahcujuca okolnost".
A vlastne cele to dielko zachytava prave jeden zo svetlejsich okamihov mojej inak chmurnej existencie pretkanej sietou depresii, paranoi a cojaviemcoho este :) Ak ta aj to dokazalo tazit, tak je to so mnou zufale :))
mozno to s tebou vobec nie je zufale...momentalne som zufala ja, tym to asi bude...
sleeping: jo, vyzvy prijmam... teda asi musim, ked som vyzval prvy, ze :))
a hor sa do sprav! :))
misty: ale nooo...