Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO tom našem časoběhu
31. 10. 2000
8
6
6549
Autor
Ostrich
Plkání na papíře
roste strom
nesvazuj rodné zvíře
nech ho v tom
Sto větví tisíc světů
chvíle pro jednu větu
zamáčklou do pugétu
žádný zvon
Nechci se smířit
a nemám na vybranou
neteční štíři
mne odkrajují stranou
Každý den vyměním
svůj čas za živobytí
celý rok větvení
a jenom pár dnů kvítí.
6 názorů
slunceblunce
16. 03. 2016šla jsem po stopě qičaly... ona má čuch na Poezii ...
ano, i tady jí našla :)
Ale někdy se některým lidem povede ten poměr obrátit, jakkoliv je to málo časté, jde to. Asi stejně jako existují kaktusy, co kvetou jednou za dlouhý čas, a tropické lotosy, které kvetou v podstatě pořád :-)
Každý den vyměním
svůj čas za živobytí
celý rok větvení
a jenom pár dnů kvítí.*
Lin_Sien_2
17. 02. 2006
Taky, taky jsem nadšená hlavně poslední slokou, ale na mě to působí dost i jako celek, protože umíš takové obrazy, které mě zaráží...díky.
Každý den vyměním
svůj čas za živobytí
Hele lidi, koukejte mu poradit s tím centrováním, čekám na to :o))))
Plkání na papíře... vyumělkované. Moc se ti to nepovedlo. Máš lepší věci. Nějak to nechápu. Sorry :-(((
Nic to ve mně neprobudilo, dál zabředám do svého flegmatismu. Cože jsem to vlastně čet?
:o)! možná kdyby si to přečetl strom (nemyslím tím Břízu i když Bříza tomu bude myslím taky rozumět) našel by v tom víc než melodii...
"celý rok větvení
a jenom pár dnů kvítí!" ale i to větvení je Ostrichu úžasný ne?!
Mě se to zase líbí skoro celé až na ten úplně poslední verš, ten mi přijde takový levný, omlouvám se. Ale to předtím je Super.