Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaCl
Výběr: drfaust, Print, Elyn, Fouckault, vesuvanka, Elyanne
18. 01. 2005
16
0
7352
Autor
Bix
moria sa rozpustili v soli
vykryštalizovanej z pokusu
dotknúť sa
bez vody si to ty
v slze v plnom zložení minerálov
soľných kameňov
čo ti ležia na srdci
najbardziej otwierajace sie dla mnie, ale to moze teraz. Wiem,ze to nie kritika, ale za ten wiersz moge dawac tylko typ. Mocny i premawiajacy ciagle.
Dzieki!
Chemicka podstata mi je jasna, ale tymto stylom to nemozem analyzovat, lebo tomu prestavam rozumiet. Citim vsak, ze mi to oslovuje srdce a to mi staci...
Aššurballit
21. 01. 2005slonovina2
19. 01. 2005
Co bys chtěl víc? Sorry, neumím to hluboce rozebrat. Prostě - nelíbila se mi, nepochopil jsem ji. A myslím, že i kdybych ji pochopil, tak by se mi nelíbila. Neber si to ňák to.
Minim_Sladkyj
19. 01. 2005
Přeno: Ja si to zvlášť neberiem, ale negatívne názory sú často zaujímavejšie a prínosnejšie ako pozitívne :o)
OK. No kdybys mi moh vysvětlit, co tím básník chtěl říci, tak bych to ocenil.
Ja som ona :o)
Nikdy si si nerobil pokus s vyparovaním soli? Po jej odparení zostane kryštalická štruktúra. Jasné zloženie.
Voda ako zamlžovací prostriedok. Soľ ako "soľ zeme" niečo hlboko skryté, ale dôležité, určujúce.
Asociácie s morom, slzami...
Minim_Sladkyj
18. 01. 2005
pan král Já I. a Maruška by měli radost ... věrtel soli, kopec soli, hora soli... :-)
Sn_vojáček
18. 01. 2005
Mne se to nelibi. A to mam moc rad slovenstinu...
P.S.: Sorry, ze pisu bez diakritiky, pisu z ciziho pocitace...
Nicollette
18. 01. 2005
moria sa rozpustili v soli
vykryštalizovanej z pokusu
dotknúť sa
bez vody si to ty
v slze v plnom zložení minerálov
soľných kameňov
čo ti ležia na srdci
Jéé - chlorid sodný..moc pěkně napsané.. príma... .... TIP a V
Znalazlem te zimowe wiersze, i one juz zaczynaja znalesc - otwierac mnie i dla mnie.
Wglebiam jescze do nich, bo zima w wierszach trzeba chodzic wielokrotnie, zeby otwierali sie pod mozliwym cieplem stop. Kroki mysli. Moje sa wolne, umieja teraz brac po jednym obrazem, i zlozyc razem.
Ale to nie jest (te wiersze razem) puzzle z lodu, to Twoje cieplo w dialogu z lodem, z solem. Mocne i podobne do siebie materie....
Wracam tu jescze nie jeden raz....