Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUlovená
09. 11. 2000
6
0
4722
Autor
Carodej
Hedvábným šálem
ovážu si Tě,
oči Ti zakryji,
dotek je chladivý,
jemný.
V úhledném balíčku
přinesu si Tě,
do klícky vložím,
by se Ti nestalo nic
zlého.
Maličkou pinzetkou
nakrmím si Tě,
kovový kroužek dám
okolo krčku Tvého,
pevný.
Zlatými rolničkami
ověsím si Tě,
abys cinkala
do rytmu srdce
mého.
Konstantinidisová
27. 05. 2001
...ale už nezazpívám...
zaujala mně neobvyklá, lehká stavba básně
jen objevené rýmy mně nenadchly :-) jakoby svazovaly lehkost...
Taky bych nebyla,už jenom při té představě mě mrazí...Ale jinak mi Tvůj styl sedí báječně.tip
Nebudu - to je odpověď na prolog.
Ale básnička se mi líbí, je třeba ukazovat i špatné cesty, něco jako tudy ne přátelé.
Kdo to nepochopil jeho chyba.
Zjišťuju, že mám ráda tvoje básně.
Vyměnit mýdlovou bublinu za zlatou klec? Od 10 k 5...
Chtěl jsi tím říct, že se ti nelíbí ta představa s dotyčnou toto provést?:o) Nebo jaké pojetí?.o)
Je to dobrý, ale první moje představa při tom je sado-maso (a to já nerad -)) ). Ale jinak fajn.
JeckyllHydova
10. 11. 2000
Čáro: zavírat do zlatý klícky, a pak si ji tam hýčkat a rozmazlovat. Brrrr. Tohle udělat někdo mě, nakopu ho do...
Vím, že si to asi myslel jinak, ale takhle mi to vyznělo....
Roll - se sado maso mám své zkušenosti, nebo spíš se submisivně dominantními vztahy.
Merle - ono je to dáno prologem. Z celé té básně má vyznít, že hrdina zvolil špatnou cestu. Otázka v prologu má svou odpověď v duši každého z nás...
Ono by to někdy bylo (pro lapajícího!) lákavé, ale takhle to bohudík nejde.
V poslední strofě je příšernost - samozřejmě musí být "abys".
Snad v dívčím srdci ukryta je touha po tom,co pečoval by o ni.Však čeho je moc,toho je příliš.A podle sebe vím,že každé ego potřebuje alespoň kousek svobody.