Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSofie
03. 03. 2005
10
0
7220
Autor
klipeto
Sofie přišla na kafe
a když jsem se jí zeptal,
zda chce rozpustné a nebo obyčejné,
tak odešla.
a když jsem se jí zeptal,
zda chce rozpustné a nebo obyčejné,
tak odešla.
hmm, z tydle miniatury neni uplne tak zrejme, co rozpustneho nebo obycejneho si ji dal na vyber:), taky mam silny pocit, ze sem todle jen s nepatrnou upravou nekde cetl/slysel:)
Sobí_Hnusec
03. 03. 2005
...jo, Sofie...!.....tip. Fakt mě podobný věci bavej, a Lyskoř někdy dojímá k slzám - nejvíc asi jednou, když jsem mu děkoval za jeho pluspřístup, von mi poslal přihlášku do klubu al-kolholíků, a chvatně tam připsal: "vZtoupíš?"...takovýhle úsměvy, díkybohu za ně...
zdá se, že jste to nikdo nepochopil, ale až to tu někdo pochopí, tak mi řekne, že se mu to nelíbí :o)
no, asi to chapu blbe
ale
prisla k tobe kamoska na pokec, nabidnul jsi ji sex s gumickou nebo bez, zhnusila se a odesla
jo
asi to chapu vazne blbe
:)
Pišta_Hufnágl
03. 03. 2005
To jako, že ze života? Že by si to kafe jinak vysvětlila? Dobrý nápad, ale mě se nelíbí provedení ,-(( ale nemusíme mít stejný názor viď... ,-)))))))))
jak jinak vysvětlila? to má úplně jasný vysvětlení, kterého nejste hodni :)
Sn_vojáček
03. 03. 2005Sn_vojáček
03. 03. 2005pozorovatel
03. 03. 2005
když už, tak Zosia.....zázračný, jak z pár hezkejch slov vodopád Neznaboh...(sorry)...