pobavil jsem se ! Dobrý.t*
četl jsi Tom Robbins: "Když se z teplých krajů vrátí rozpálení invalidé"? Připomělo mi to ten styl, lehce. Jak si tam bůh a ďábel rozdělujou pozemský vychytávky: Ďábel bere chilli omáčku, bůh ovesnou kaši pro kojence...a pak to taky převrací, že se ani jeden nenechá obrat o skutečně důležitý věci, jako je drive in cinema atd :)
plopez: to neznám...díky za tip, omrknu.
:-) Začátek je sice trochu nesrozumitelný a čtenář si pokládá otázku proč tohle někdo psal, ale pointa je přímo mistrovská. ;-)
Hele, ten nápad v povídce je jasnej, ale už od začátku moc průhlednej a navíc zpracovanej hrozně nelogicky. Hned po prvních dvou větách je jasný, že se bude jednat o protimluv. Dobrej muzikant nemůže bejt přece bez vlastní duše. Natož, aby mu byla na obtíž. Dobrá muzika je transformací jeho duše. A za druhý - ďábel nikdy nepochybuje o tom, že je Bůh, jen je mu jaksi v opozici. Takže sice dobrý záměr, zajímavý pokus o hříčku, ale na mě zpracování moc nezapůsobilo. Zdravím
no víš, já myslím, že tohle není zrovna text, který by bylo nějak pitvat. je to pro usmání nebo prostě jenom tak, viz kategorie, nejedná se o nic, co by tě mělo přimět k úvahám o existenci duše v hudebníkovi nebo cokoliv...jenom mě tak bavilo hezky ty věty za sebe kupit a výsledek mi příjde zveřejněníhodný :) ovšem rád se nechám poučit. díky za kritiku.
:-) Ale já to taky hluboce nerozebírám, ani se nesnažím poučovat, jen se mi ta hříčka hned při prvním přečtení, aniž bych se nad tím snažil nějak hloubat nebo to pitvat, nezdála moc logická, no. A když bych to napsal bez vysvětlení proč, tak by mě to přišlo jen jako plácnutí do vody. A tak jsem to dovysvětlil. :-)
to poučování jsem nemyslel ironicky :) díky.
úsměv i jo.. čekala sem nějakej tip na hudbu jako třeba... ale to už je mý soukromý psycho, tak nic.... *
moc se mi líbí styl jak je to napsaný, i celková myšlenka i když ten konec už je trochu moc otevřenej možná...
(a ten detail, že ďábel samozřejmě o bohů ví moc dobře, je tedy s ohledem na debatu viz. výše vedlejší)
tak za to jak je to napsaný *
witch: děkuji. tentokrát jsem zcela plánovitě zvolil formu nad obsahem. ten je takový volný...
mne sa to paci, je to zaujimave
viem si predstavit toho diabla ako sedi v tmavej miestnosti, vo velkom kresle potiahnutom zamatom
...paci
jo, k pousmání to je... ale i když to nepitvám, tak vcelku souhlasím s Žíní... Ďábel přece dobře ví, že existuje Bůh... je to jako bys jinak popíral existenci černý jako prostistranu k bílý... (eh, to je ale nápaditý přirovnání :o)
sice moc nechňapu, proč to tady všickni řešej..
Já to, jako obvykle od tebe, spolkla i s navijákem, a ještě jsem si mlaskla!
Tahle věcička mě hoodně potěšila i usmála....
mimochodem, proč jich vlastně bylo 7??.. :o)<