Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChvilková ztráta paměti
26. 11. 2000
1
0
2902
Autor
Andra
Bylo
tak
jednoduché
zapomenout
že
až
pustíš
moji
ruku
vrátím
se
do
svojí
betonové
krabičky
kde
se
samým
steskem
kyslík
změní
v
krypton
Jo, tak jsem opět po delší době našel autora, který na rozdíl od mnoha jiných píše česky.
Nechápej to tak,že ostatní snad píši nečesky, ale tak, že jsi padla pěkně do noty mého ortodoxního češství.
Napsala jsi to hezky a svižně a to je PMŠK:-)))
P.S.Možná změním názor, neb toto je první věc od Tebe kterou jsem četl ale myslím, že člověk, potažmo jeho vyjadřovací schopnosti, se měnit dílo od díla radikálně měnit nemohou...
P.P.S.Přeji Ti splnění Tvých nejtajnějších přání:-))
Albiero, a červený a nebo zelený kryptonit?
Nedokážu si představit že by se kyslík změnil na kryptonit. To by potom padaly vločky kryptonitu? :o)
Ale co když blbůstka :
----------------------
Krypton zn Kr atomové číslo 36
El. konfigurace [Ar] 3d10 4s2 4p6
Elektronegativita Oxidační čísla
Bod tání -157 °C (116 K) Bod varu -153 °C (120 K)
Hustota 3,004x103 kg/m3
Jejda, JiKo, jak to tak vypadá, tak nakonec, díky Tobě, přece jen neumřu nevzdělaná.... :o)))
Víš Gimi, chemie nikdy nebyla mojí silnou stránkou, ale jedno vím jistě - k dýchání to určitě není. :o)
Je v tom obratu síla: Kyslík se změní v Krypton. Krypton je skutečně vzácný plyn, ale jedovatý není.