Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo meči
Výběr: Print, Dvojlomná, zuzuzu, Alystan, dream, Induan
23. 03. 2005
22
0
7049
Autor
drfaust
Po meči
Jsem dospělý a má slova jsou rozumná.
Mluvím k mužům, kteří uvažují stejně rozumně jako já…
nemyslím na bolest –,
když vidím strom, cítím v rukou pilu
a v hlavě mám dům,
pevný a velký – s okny.
Pila je také okno
mezi domem a stromem
– mezi muži a jejich stromy.
Jsem dospělý a čas řeže mými zoubky.
Můj syn brzy vyroste. Pozoruji ho
oknem, jak roubuje stromy v zahradě.
Brzy vyroste, muž
zasadí další strom, dospělý
otevře nové okno.
je to nejen mnohoříkající, ale i "mnohomluvné" - vadí mi (patrně chtěný) mix mezi volným veršem a prózou, ztrácí rytmus a pomalu nabírá fádní odstíny.
dítě_na_skleníku
25. 03. 2005
dream: a kde ho tam cítíš? :-))
Makča: Já nevím...:) tak nějak to přšlo...
mé dítě: mně by se strašně líbilo, kdyby bylo cítit, že ten text mírně ironizuje.... protože pila jako okno... a tak...
tak jsem tady už několikáté.napoprvé na mě působila uklidňujícím dojmem, podruhé jsem v ní našla něco nového,potřetí mě zneklidnila...myslím, že si se opět vzdálil těm dětem.
děti...:-))) si pamatuju, cos mi to nedávno napsala o sobě... hned mě to vedlo k nim...:))
děkuju
ale tak jsem to nemyslela, myslela jsem na to, co jsi psal o dětech ty! jen to na mě působí...tak hodně dospěle(staře) :))
to že někdo má ženu nebo děti nemusí znamenat, že je starý, ne? :))
pozn.: tohle není křížový výslech:))
Don´t_worry
24. 03. 2005
jo!!!
vyrovnana poezie. Uz davno jsem prisla na to, ze ty nepotrebujes nova nebo odborna slova, abys vyjadril to co chces.
ctes se hezky.
t
asi v sobě cítím málo zodpovědnosti za rodinnou kulturu a demografickou situaci, jsou mi tyto věci jedno:o)
..a chlapáctví zploďování synů.. to už neberu vůbec
pozorovatel
23. 03. 2005
já vím, spíš ten koloběh generací a domů.. je to spíš taková poesie pro seriozní lidi:o)
tomu nerozumím... nevím, co je to poezie pro seriozní lidi... asi každý chápmeme tohle spojení jinak...
mně se tu nechce psát, co ten text vyjadřuje... jak ho cítím.. ale z tvých reakcí soudím, že každý vnímáme v podstatě v opačném světle...
nemyslím na bolest –,
když vidím strom, cítím v rukou pilu
......tolik krásné....díky
Sn_vojáček
23. 03. 2005
...to je dobrý, a z úplně jinýho světa, než mám jíá, ale jsem tomu rád, že TO tak někdo má, i když bych neměnil, ergo super vyjádřený, citlivě a mužně...blbý slovo, ale nerad mezi nima(slovama) až tak kličkuju...tip.
Sm: připomnělo úplně správně... ale zároveň by mohlo připomínat třeba Celana... muž bydlí v domě, hraje si se psy a píše.. píše dopis do Němec...
Sn_vojáček
23. 03. 2005Sn_vojáček
23. 03. 2005Sn_vojáček
23. 03. 2005
jelikoz me nazyvaji Mr. Google :), tak si dovoluji prispet:
a bylo by jich vic :)
a bylo by jich vic :)