Markéta : Já se rdím.
Mimochodem ta pasáž co se ti líbí je i má nejoblíbenější :)
Díky...
A jsou chvíle,
tiché až neslyšné.
To sněží na hřbitovní kříže.
Kdybych byla redaktor, podpořila bych to výběrem. Bohu (dík) žel - pouze tip :-) *
Zbora, Prenatal : Jsem poctěn! Díky...
"těžšejí mrtvím" ----------------odpustit???Hasi nepozornosť, jináč dost dobrá, aj do hloubky, pocitovka.....místa někerý fakt super.
inlajn: Díky! Sem jen člověk :)
A když už tak "těžšeji mrtvým" odpustit...prosím -- smím? o)
sem taki jen člověk, ale "těžšeji" je píčovina, myslim...dal bych HŮŘE..ale jak chceš...
Tohle zní..jako modlidba..líbí se mi to...má to v sobě zvláštní klid...tip
inlajn : ...hůře než pí..... už nelze! To těžšeji dýchám teď než zem... ale lehkost žití tak nesnesitelná mrtvým! cbd.
A přece jsou chvíle kdy nikdo není sám... asi bych ji musela zkopírovat celou, je moc krásná s hlubokou myšlenkou.... TIP a V
Zezulinka: Díky! Ano klid to je to slovo :)
P.s.- A pro můj klid, kde mám Tip? ...o)
Vesuvanko: Díky za to, že nejsem sám!
Přeji ti hezký den :)
no jó, tak si dělej, co chceš, už jednou!
Díky, i já Tobě přeji krásný a pohodový den :-)))
ó, JAK JSTE zde na sebe milí...že bych téže začal....že?
TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inlajn: Upřímnost i ironizující sarkasmus ti sluší... :)
Jsem rád, že jsou lidé, kteří jdou pod povrch. Však tahleta deska je rovná jak tělo na márách...
inlajn: díky za Tip* jsi In... snad v téhle chvíli.
Místy mi ne zcela sedla archaizující stylizace (slovní inverze, tvary některých slov . → výsledek díky nim nabývá dojmu mírně těžkopádného:)
Ale pěkné to je, zručné, neprázdné.
*
Sem ho tam nedala..sorry...
těžšeji je nesmysl
když ne hůře, tak použít tíže.
jinak, egil vypíchl archaičnost textu, působí to velebně jaksi
no, on i obsah je jaksi příliš velebný
ten závěr mi to shodil do civilna, tam jsi ztratila jakoby dech a plavnost kroku...
Egil, Rowenna: Díky za kritiku!
Chápu, že možno zdát se trochu těžkopádné.
Však mi uchu ladné :)
A "těžšeji" neodvolám ani v plamenech... svůj úděl nese lépe než čekalo samo slovo. Přímo tíhne tíží k asociaci a připodobnění...ono vystupuje jak kříž co zvedal ten na Golgotě.
A důkaz vy sami :)
misty: Jsem poctěn...o)
Zuzulinka: V poho, to jen mé Ego nemělo klid! Teď už spí...
no, pokud používáš takový "velebný" archaický jazyk, měla bys snad dbát i na gramatiku
ale plameny tě zkoušet nemíním. :-))
Acheron: ...alespoň můžu mít pocit, že jsou to snaživé bláboly :)
Rowenna: Díky! Už jsem se začínal bát ohně...
P.s.- Jsem REBEL ne rebelka:) a slovosled v minulosti vypadal odlišně...o)
o promiň, promiň, já nevím, proč jsem si myslela, žes ona.
:-))
Někdy mám opravdu obavu o správné nastavneí receptorů vážených autorů - Vesly, já jsem nenapsal, že to jsou BLÁBOLY, já s dovolením utrousil, že zpracování je mnohomluvné, blábolivé
Rowenna: V poho :)
To víš jsem taková ta stará psedointelektuálka s koštětem!
Acheron: Juj, tak to promiň! Já jsem od přírody optimista, takže jsem si to vyložil jako, že jsou to bláboly... Poněvač jestli bych to chápal jako blábolivé ( bohužel jsi to potvrdil ) jsem uražen!!! V lepším případě pochybuji o člověku, který takové bláboly píše :)
P.s- Zatím jsem tě měl zařazeného mezi oblíbené autory a u těchto vybraných jedinců mám napsáno: "Nejsou povrchní, jsou hloubaví a zbytečně nesoudí, když nechápou..." A velkým pod tím: "Ale jsou to stále lidé!"
Takže částečně chápu lehkomyslné utrousení slova " blábolivé "
S pozdravem Vesly :)
tak jsem vypad z nějaké škatulky, co naplat :-))
Vím, že to adjektivum "blábolivé" má silně pejorativní nádech a mohl jsem zvolit mírnější -alel už se stalo. Tohle je pod nickem Vesly jedna z nejslabších věcí - dle mého názoru, samozřejmě.
básnička dobrá... bohužel font Times je něco, přes co se já jen těžko prokousávám... a ještě kurzívou... uff
*t
silou mocí se prokousal timesem řečeným romanem, ještě típek přilípnul - některé oběti drfausta jsou k nezaplacení :-))
Acheron: Dyť já ti ho neberu! :)
Jen mě trochu ( více ) zamrzelo, že máš na to zrovna takovýhle názor...
A neboj ve škatulce zůstáváš! ( jen jsem trochu zaštěrkal )
K vůli jinému názoru nezatrpknu :)
P.s.- Někdy je lepší netrousit narychlo slova, často bývají špatně pochopena...
Hezký den :)
drfaust: Díky, že ses tím prokousal :)
Snad to stálo za to... o)
ale jo, docela se mi líbila...
Velmi povedená...líbí, moc. t + nej.