Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secesta tmou
03. 05. 2005
0
0
1754
Autor
Eseth
cesta tmou?
počítám do rytmu písně dálek -
stíny stromů mi jsou svědkové
při myšlenkách o tmě ve světle - známé tóny záblesku očí divokýho
zvířete - světlo - hadí kůže pod rouškou
noci - rozšiřují se zornice a oči
uléhají ke spánku na cestu snů o dálkách do svých děsivých útrob!
hadí kůže odpadává a život pokračuje, zachraňuje poslední výkřiky před tichem!
Všepohlcujícím tichem! Zabij mě - jestli si to budeš přát, ale nenech mě jít -
samotnou - snem, který se skrývá
v posledních tónech balady......
Ad dílko: Je takový krásně vyšinutý. Líbí se mi.
Ad komentáře: The Night rulez !!! :o)
...jeee děkuju...krásně vyšinutý:))...dneska jsem opravdu stručná...nějak ke mě nejdou slova,co bych psala...
dopisovatel:to mas pravdu...v noci se nemusim schovavat do vlasu:) v noci je neco divokyho,archetypickyho,nekontrolovatelnýho....šílenýho...
Dopisovatel
04. 06. 2005
ja jsem ted teprv objevila tvoji kritiku..teda taky popis tricka... az budu vetsi kamarad s pocitacem,tak vymyslim neco zajimavejsiho,ted se u toho akorat vztekam...jinak jsem rada, ze se ti to libi...zacatky a konce....stred unika mezi prsty...
jo, jo ze ses to ty...tak muzes:) ale kdyz uz to tricko bude novy...tak aspon s morrisonem:) ne - vyfotime se na nej a budem prikreslovat vrasky...
Tak jo... morrison na nem sice neni, ale podle nekterejch lidi od nas ze tridy je to z obou stran lezata pica... ja bych radsi nechal vzoru jeho neurcitost... az bude vybledlej a roztrhanej teprve pro me dostane nejakou podobu... propalena dirka od ciga a roztrhlej rukav z koncertu, zelena skvrna od behani v desti, cervena polobatika, protoze bily na tom nebude videt, a to cely vysisovany od slunecnejch hodin stravenejch po loukach a parcich... hehe, zase bude to zasrany vedro... hele, podte behat v desti!
Jinak basnicka se mi taky libi... a taktez si rejpnu, ze by to snad mohlo bejt prijemnejs rozhazeny po monitoru:o) Jooo a ten nalehavej konec je pro me hodne intenzivni...
"Zabij mě - jestli si to budeš přát, ale nenech mě jít -
samotnou - snem, který se skrývá
v posledních tónech balady......"
...leze mi pod kuzi...
Muzu jet jako vas skalni fanousek??? Vezmu si na sebe svoje novy tricko, aby se zabydlelo do silenejch rytmu a krasy opotrebovanosti - chci do nej vyrejt ty vzpominky a pak uz ho nikdy nesundat...
do háje - že jsem to dala mimo:) budem šílet spolu... budeme řvát, zpívat , tančit a smát se.. - a poběžíme.....až do bohnic:) a pojdeme v tom strým bavoráku ve vyšisovanejch věcech do pryč někam jenom s kytarou....uua:)- a bongem a budem si vydělávat pouličním hraním čehosi....
ne... já budu bedňák, ty si klidně hraj...
budu stát v pozadí, opřená o zeď... s kloboukem na hlavě a párátkem vraženym mezi zubama... a budu se usmívat.... a nosit ti lahváče... a bude nám fajn
miluj i den..budeš mít pak ráda život..atmosféra pěkná,až mám chuť vydat se na obvyklou noční procházku tmou..
nejkrásnější bývá šílená (j. seifert)
ty seš v tom případě nejnádhernější tvork, kterýho znám... jsi šílená... vidim tě tancovat v roztrhanejch šatech, bosou... šílenou
taky bych ti dala tip, kdyby to šlo....
Otipoval bych to, kdyby to šlo ... ale trochu bych změnil sazbu, čte se to hrozně nepohodlně.