Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNezahyneš; bez života
17. 05. 2005
15
0
3333
Autor
Jaromír_Jágr
naučím tě milovat
po ledu
nechat po sobě bruslit
noži naostřenými chladem
nezraníš se
neprocitneš
jen té vodě budeš závidět
volnost tvaru
tve odpovedi na me kritiky me pobavily....hi hi hi....skoda, ze jsou k nicemu...ja to myslela tak dobre....:-)....Jinak mas pravdu s tou mou positivnosti.....ja si myslim, ze svet je plny sr****...a tak zkratka mam rada veci, co me trochu povznesou.....posili moji viru.....a vzbudi ve me neco krasnyho...:-)...vsechno kolem nas nas nejak ovlivnuje....a ja chci byt ovlivnovana jenom tim dobrym....se spatnym uz mam beztak dost prace se toho zbavit....:-) Jezisku, ja se tu nejak rozpovidala...:-)) hi hi....Dej mi vedet, az bude neco noveho. Uprimne, jsem zvedava jak dlouho dokazet kloubit hokejku se zivotem a laskou...:-) Drzim palce. Vsechny ctyri....:-)))
Jaromír_Jágr
18. 05. 2005
kurna....to ja prece takhle nerekla...ze kdyz to neni positivni, tak to neni dobry....smutek kratkodobne neni negativni.....ale kdyz je dlouhodoby, je z toho deprese....:-)))
S pozdravem ->Hynku, VIleme, Jarmilo...je maj, lasky cas!..-> se pro dnesek loucim...a preju krasny den...:-)
hm...:-)))) zajimave...:-)
podle me by to chtelo malicko upravit....spis se nad tim zamyslet a doladit.....Jinak je to fajn.....a dohromady s nickem je to skvele...:-)
Jaromír_Jágr
17. 05. 2005
co jsem tim myslela....ja se opravdu vyjadruju jako kun....:-) timto se ti omlouvam.....ja mela na mysli opravdu jen detaily
naučím tě milovat
po ledu -> jak po ledu? co treba v tom smyslu, kdyz kostka ledu taje na vasni horkem tele.....takze misto po ledu...by mi tam treba vic sedelo s ledem....protoze to ctenar muze mit vyse zminenou predstavu....anebo taky to muze znamenat....ze i kdyz je clovek led....ze laska s nim umim pracovat...to neni problem...i led roztaje....
nechat po sobě bruslit -> hm...nezne po sobe bruslit....nechat po sobe bruslit zni tak jako ze kazdy muze o me polena lamat....:-)))
noži naostřenými chladem
nezraníš se -> jak to vis...mozna to bude bolet, ale krasne....
Me lepsi vyjadreni nenapadlo....ale jenom jsem ti tak chtela ukazat, abys me lepe pochopil , co jsem tim myslela...s tim trosicku si jeste pohrat....:-)
Jaromír_Jágr
17. 05. 2005
No já v tom vidím trošilinku jinou hloubku....rozebírat to nebudu, ale někdo hold bruslit neumí..jak na ledě, tak ve vztahu...tip