Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePocity noci
13. 12. 2000
2
0
2932
Autor
Erendis
Ticho. Lehký dotek bosé nohy. Tma. Vůně konvalinek. Ticho. Pocit
přítomnosti. Smutek. Čekání na úsvit. Tma. Déšť. Vůně hlíny a
konvalinek. Čekání na znamení. Tichá modlitba. Vítr. Kvetoucí
kapradí. Pohlazení rukou. Konec iluzí. Čekání. Tma. Vůně. Divoký
pocit života. Nahé tělo. Přítomnost. Energie. Vůně lesa. Chlad.
Šelest listí. Nenávist. Vlající vlasy. Pocit hlíny. Vůně
přítomnosti. Dotek deště. Polibek kapradí. Útěk. Tma. Vůně
života. Žár. Tichá melodie. Bílá konvalinka. Běh. Smysl. Tichá
vůně. Nahé iluze. Čekání. Ticho. Pocit úsvitu. Tma. Lehký krok
deště. Vůně lesa a hlíny. Pohlazení. Tma. Vůně. Ticho. Smích. Vůně
dráždící smysly. Mechové polštáře. Vztek. Pocit čekání. Iluze
ticha. Slzy. Vůně konvalinek a deště. Energie úsvitu. Tma. Chlad.
Znamení. Vůně těla. Krok. Pocit vůně. Žár lesa. Touha. Ticho.
Konvalinka a mech. Divoká vůně vlajících vlasů. Procitnutí. Pocit.
Ticho. Tma. Vůně. Ticho.
Já se přidávám k Albireovi. Je to naopak moc dobré a je mi líto těch, kteří se do toho nedokázali včíst. Moc moc dobré.
Tak přece jenom jsem od Tebe už něco četl, vždyť tohle znám, i když jsem Ti tenkrát nenapsal kritiku. Tak to napravím - skvělá kombinace slov, která dokáže opravdu vyvolat určitou náladu - a jsem si jist, že právě tu, kterou jsi měla na mysli.
SimontheScimitar
28. 01. 2001
mě to spíš připomíná stínovou jízdu z Amberu a vůbec Zelaznyho... ale moc se mi to nelíbí. Příliš se to opakuje...
Příliš mnoho. Moc rychle. Příliš. Rychle. Najednou. Zbytečně. Moc. Opakování. Příliš.
atd... :-))
Rytmus takto krátkých vět je příliš prudký a rve se mi s noční náladou v lese. Při této rychlosti bych si spíš představoval spíš jiné pocity: Strom. Au. Druhý strom. Au. Zasraná tma. Au. AUUUUUU! A oko je v prdeli atd.
Velmi sa mi to páči. Je to ako vlaky
do cudzích svetov. Po kazdej vete
som si mohol dat šálku indického čaju
a lietat si len tak nočnou krajinou
je to dobrý, taková noc, kdy člověk nemůže spáta je z něčeho děsně nervózní a chce se mu pochodovat po pokoji se zavřenejma očima dokola čím dál tím rychleji a rychleji ...
Vyjan: moje pocity noci: Spanek. Probuzeni. Blbej bratr. Sumeni radia. Sivst auta za oknem....:o)
ale ne ze by to tvoje taky nebylo dobry :))
Jinak:je to velmi emocialni, navozuje to ve me pocit nejake nocni akce nebo neceho podobneho. Ale libi se mi to, je to originalni a ,podle me, lepsi nez tvuj prvni pokus o tenhle typ tvorby - Noc. Nejvic se mi asi libil obrat "lehky krok deste" - to je hodne dobry!
Heureka! Uz vim, co mi to pripomina - Geralta s Yennefer v jedne povidce o Belletyenu...:) (asi to to byt nemelo, ze? :o))