jebat kule do papule....:-)
hahááááá
*tv!!!
„Darja je v knihovně. Nebudu se zlobit.“ - geniální:)
Už si tu kopračku nepřidávej, je moc sytá.. pa*
Semeno, ty aby sis zase nepřidalo, hn?
To byla průpovídka.
Ty jsi jenom jedno.
Zdar. Vykáš mi s zmnožuješ?
No, víš, mě tahle tvorba typu útržkových povídkových rozhovorů se strohými předvídatelnými šablonovitými pointami, zdejšího kruhu ysalamiri, stvn, katugiro, 45rpm (možná se v některých případech jedná o alternicky jedné a téže osoby) připadá opravdu plochá, necitelná, neprožívající, taková silně pohrdavá, mírně povýšenecká, zato velmi namyšlená a sebejistá bez potřeby dokazovat rozumně a logikou svá tvrzení, zato se silně přebujelou potřebou dokazovat si pokaždé svou vynucenou falešnou nadřazenost a genialitu, prodchnutá strohostí, sobectvím a pár úchylkami (nenávist k ženám) a komplexy (ze čtverce z češtiny), stejně jako jejich životy a povahy. Je to z mého pohledu, dívající se z tak trošku jiného světa.
Srovnávat mé vidění a odrazy mého vnitřního života s tvým, je jako srovnávat Evropskou dívku s japoncem. Prostě dva jiné živočišněkulturní druhy.
i přes výše zmíněné jsem nadšena :o) já tyhlety tvoje střihy miluju..
*
Havranka5: no, to co je pornográfia bych vysvětlil nějak takto: sex před objektivem. sex na papíře se dá také pojmenovat jako porno, tak co po mně vlastně chceš??
To, že tu prskáš a hledáš dílo, které tě zajímá svým obsahem, neznamená, že když ho nenajdeš, tak budeš napadat ty, které takový obsah nemají.. no, možná, že takovýhle postup bych violil taky, ale tak nevybíravým až hulvátským způsobem ROZHODNĚ NE..
nic proti tobě, neznám tě, ale přál bych si tě poznat, h*
Havranka5 nádherně vytříbený názor se skvostným objasněním.
Vzdávám čest.
Rozhodně to není hulvátský způsob. Hulvátské by bylo kdyby mi někdo plivl na holou hlavu. Toto je krásné.
Pliju na vaše holé hlavy.
Semeno ahoj.
Ano, podle mého názoru je konec adekvátní, jelikož kdyby to pokračovalo do nějakého porna, tak by pointa úplně zmizela, nebo ne? sakra, to by mě zajímalo, jak by to vypadalo, kdyby to fakt pokračovalo někam do erotických vod..
Havranka - take i easy.
Semeno chápe, díky.
Lejcar - pokračování patří do jiné kapitoly. (I když uvažuju o....)
Čo si predstavujete pod takým čudným názvom "pornografia", pán Leclajr?
Kdyby to pokračovalo dál, muselo by se to roztahovat symetricky na obě strany vpřed před tento děj i vzad do pokračování. A také do hloubi, aby to nebylo ploché.
Rozvinutí vášní jsem požadovala, anžto nick StvN mě kdysi v Kytiiině diskuze Revoluce povídek sem k nicku 45 otáček za minutu navedl slovy: (cituji:)
Nicméně tě znovu odkážu na zdejší kapacitu 45rpm
Zatím ale tu nic kapacitního (nadrženého) nenalézám. Tak trošku povzbuzuji k činnosti.
Plochý čtenář vidí ploché dílo.
Další plochý čtenář vidí ploché dílo.
Jestlipak to nebude tím, že je fakt ploché:)
Plochých čřtenářů bude dycky víc. Navíc těch, co se zaregistrujou jen aby rýpali.
A to je všechno? Žádné podrobnosti?? To se mám dodělat sama? Bytostně nesnáším střihy, a v popisu milostných scén nejvíc.
Co kdyby ta tvá z tebe seskočila těsně před tvým vyvrcholením a řekla: "dodělej se sám do kapesníku koloušku, mě už to stačilo, tak pápá." Také by jsi nejspíš prskal, jako teď já u tvé povídky. :-)
Ale tady by celá milostná scéna přeci odvedla pozornost od pointy, jíž je řešení situace (v onom odstavci)
Ta povídka je dodělaná.
Ale třeba ve filmech jsou to vyloženě grázlové, když člověka načnou a pak pokračujou krajinou. :o)
Je to takový sic ucelený rozhovor, avšak působí vytrženě, násilně seškrtaně a neúplně. Bez citu i popisů, bez dání šance se hlouběji vcítit do postav i děje. Je to citově ploché.
Také mi tam silně vadí ten vulgární úsečný lehce pohrdavý sloh i způsob stavby vět, zcela nevhodný pro dva starší rodem aristokraty. I když připouštím, že třeba na windsory mladé i staré by to vcelku sedlo. Ale stejně, spíš by do tohoto díla, tak jak je, pasovali nikoliv dva lordi, nýbrž dva topmanageři.
:)))
(Nikdy jim neni rozumět.)