Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTanec v temnotách
18. 12. 2000
13
0
4954
Autor
Vio
Petr_Palkowski
16. 03. 2002
Tvoje báseň je opravdu poutavá a donutí člověka,aby ji přečetl celou. Je pravdivá. Nevím jestis to myslel jako já,ale pripadá mi,že podtrhuje stav dnešní společnosti.
Než jsem si přečetla předchozí kritiky, málem jsem zapoměla o čem byla ta básnička, ale to nejde. Moc to na mě zapůsobylo a věř že nikdy bych nechtěla počítat těch 107 kroků.
Jo-jo: body jsou styčné
- Björk = Bříza
- do tanečních jsme nechodili, ale v určitých situacích se za to přestáváme stydět ...
je to veliký symbol ... 107 kroků ...
k básni samé: mám pocit, že ponecháváš málo prostoru fantazii čtenáře tím, že zvolené prostředky jsou popisné a jednoznačné. Naopak ten příběh je jenom matně tušený ... hmmm - to jsem Ti asi moc neposloužil ... neumím kritizovat - tak se omlouvám ... šťastný a veselý ...
Vio, film jsem neviděl... Shodou okolností mi včera někdo vyprávěl děj, což nesnáším!:-) Ale díky tvojí básničce na něj asi půjdu!:-)
*!
Hmmm! Tak to jdu taky, už jsem váhala dlouho, ale jsi mě přesvědčil. Pak si to přečtu znova a doufám, že pochopím víc :-)
brr, teď mi zní kroky mrazu po zádech...
tohle na mě dýchlo, zvláštním obrazem života... ten film taky ráda uvidím... díky!
mrazivý TIP!
Já jsem ten film, viděla. A báseň mi jej živě připoměla. Škoda, že poslední sloka se rytmicky trochu vymiká. První 2 jsou super.
Printe a všichni ostatní, kdo ještě váháte, běžte se na Tanec v temnotách podívat. Stojí to za to. Ale vemte si kapesník.
Miroslawek
18. 12. 2000
TIP.
Už jsem slyšel, že ten film je skvělý, ale taky jsem ho ještě neviděl.
na film se třesu už dlouho ale nikdo se mno nechce jít...se vsadím až někoho seženu tak už to nikde nebude :)
film jsem nevidela, ale slysela jsem o nem....
Je to velmi pusobive...tip
Inu proč ne ? Však chybí mi alespoň jeden verš, který by báseň pozvedl nad nadprůmer...
basen bez filmu by se mi nelibila, diky navaznosti za film ti za ni mohu jen podekovat!