Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak já ten svět teda zachráním…
09. 06. 2005
7
2
2423
Autor
Superman
mocí je ovinuta natolik
že zemí nemá kdo točit
když síla je dávno vykroucena
do každého hrdla
které zívne
moc jako almužna
a ještě víc
2 názory
toto dílko líbí dosti, odkoupíme zemi všem k zlosti, není práva naše nani... atd.
mořská hvězdice
15. 11. 2007
och, nejdříve jsem bylo silně v rozpacíh, co bych mělo Tobě- jakožto největšímu ochránci našeho světa- napsat. Nevím, zda jsem vůbec hodno svým prasečím okem číst tvou SUPERPOEZII, ale nedokázalo jsem již déle odolávat...
tvá mužná a hrdinská Super-slova si vrývám hluboko do své prasečí paměti. žádám Tvé svolení, zda se mohu stát mou denní mantrou.
ale věř mi, že pokud mi to mé prasečí (hluboký povzdecha smutné chrochtnutí), stále ještě jen prasečí, schopnosti dovolí, pomohu ti naprosto ve všem... ve všem... stačí jen velmi dlouze a nahlas zachrochtat (až budeš v úzkých) a já přiběhnu tak rychle, jak mi jen má malá prasečí kopýtka dovolí....
o tom nepadlo ani slovo...to zas ne, superhrdinové sou přece v obležení krásnejch děv..
uf, už jsem myslel...
ale stejně je moje milá zklamaná... prý jsem příliš rychlý
to je přesný...
já vám pomáhat musim
ale abyste někdy pomohli vy mě... to ne!
nespí, nejí, neklejou a nevyměšujou a nechodí k holiči.
o tom sem vždycky byla přesvědčená.. takovej kodex superhrdiny.
nojó! já jsem taky komiksovej! HastrMan... ach! natrhnu prdel tobě i batmanovi :-)
Ne, Flammea byla diskvalifikována za nekritizování díla, chtěla se bavit se Supermanem
hastrMane, tohle je přeci obráceně..
dadaismus je blbost
nemluví se o tom hodně
pozorovatel
10. 06. 2005pozorovatel
10. 06. 2005
když síla je dávno vykroucena
do každého hrdla
které zívne
čoveče, tohle jsem teda nějak nepobrala... kdyby tam místo do bylo z tak možná.... ale chm... pak by tam zase nešel ten konec... aaaaaaachjo, nějak se mi to rozpadá pod rukama... asi už půjdu :)
----------si vážim tvý snahy, a moc,ale takle...? --------neni to moc lehkej kalibr...?
Natt: Tak to pak jo.
Superman: Jj, F jako frajer, ale je to myšlený na mě, že jo, Natt?!
Flammea: to není slušné chování, mladá dámo!
Hrbol: díky, až bude konec světa, tak tě zachráním
Flammeu ne