Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se30 m
Výběr: jenyk, Noe1
15. 06. 2005
25
24
5954
Autor
Alojs
Na vlnách profilovaných kolejnic
Bez rytmu a znalostí pravidel poetických
Sonduju ve zpětným zrcátku a jen tak...
...a jen tak přemejšlím
S podrážkou přilepenou na hraně nosníku
A se zrakem zakotveným mezi pražci příčnými
Muchlám si mezi prsty jízdenku a jen tak...
...a jen tak závity šroubuju
Bez křídel na zádech a s vírou prozření
Vrhám se do náruče vzdušné nicoty
I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I I
...Matrix hasn´t me...
třicet metrů mylné víry24 názorů
já moc neveršuju... a když už, tak mimoňsky a ostatní mě sjíždějí jak Vltavu... namátkou... Keep smiling etc. Děkuji za návštěvu jinak :)
Doufám, že není "Konečná" a přijdou ještě další...líbí se mi! Ať už s křídly na zádech, nebo "jen" opěšalé...*D.
Marcela.K.
10. 09. 2008
já jsem po dvou pivech, taky mažu... vrátím se zítra po zápisu ve škole :) dobrou
Marcela.K.
10. 09. 2008
tak dobře... nemám konzumní styl :) a nebo - potřebnou trpělivost :) každopádně děkuju za hezká slova. třeba mě nakopnou do dalšího volňásku
Marcela.K.
09. 09. 2008
nooo... tohle je můj jediný regulérní (jakžtakž regulérní - abych si nenadběhl) volný verš tady... nevím, myslím, že na to nemám. tohle byl nějaký omyl :) byť milý...
Marcela.K.
09. 09. 2008
tak to alespoň odkládám:-)...a to si ještě rozmyslim, co se semnou ze samé snahy, to rozluštit, stane :-)
určitě to tak bude. a jinak na to kal. nechci, abys mi tam na druhé straně explodovala :)
čtu to furt dokola a nic...nic, nic, nic...budu se muset smířit s tím, že na to asik nepřijdu :)
povučiny jsem odhrnula a je to k přečtení:-)
snažím se přijít na to, kde je ta vychytávka, která to celé převrací...vidím v tom sebevraždu, nebo by tématem mohlo být prostě jen psaní téhle básně...nevím, nevím jestli je to vůbec čitelné pro někoho, kdo tě nezná :-)
mořský koník
09. 02. 2007
a pročpak? kvůli délky? přeci jenom - básně přece musí v takovém počtu zevšednět a nezaujme každá... samo sebou - to platí i o próze. Jenomže ta tady není vůbec čtená :/
nicméně díky za tvůj běh napříč mými dílky/nedílky :)
mořský koník
09. 02. 2007
cha! sem simyslela kdovijak te neprekvapim, ze ti napisu kritiku..
a ja uz tady byla..
a dokonce sem vedla i velmi plodny dialog:)
cha! sem simyslela kdovijak te neprekvapim, ze ti napisu kritiku..
a ja uz tady byla..
a dokonce sem vedla i velmi plodny dialog:)
deja-vu!
P.S.: tak zkus nějaké jiné dílko. Třeba něco z toho, co jsem vytrousil v poslední době :)
a po valce je kazdej general
ale to asi nijak nesouvisi
/jen se mi to libi:)
to nevadí, že to spolu nesouvisí.
já byl dneska v čajce. a nový koberec v pokojíku ještě nemáme.
spíš...
jestli můžeš...
zkus třeba Nebýt.
Přeje jenom nejsem "poeta", ale vypravěč a povídkář (aspoň se o to snažím:)). A to mnou zmíněné dílo je tak na rozhraní :)
A teď k tomuto:
přesto díky. Můj názor je takový, že je to takové tvrdší, myšlenkové nejednoznačné...
rozporuplné a hlavně nedodržující pravidla (nevím, jestli ve volné poezii vůbec nějaká jsou).
no nic. toť vše.
díky
na to, že je tohle má jediná a první báseň, tak to není špatné, ne? :-)
...
ale já jsem spíš na ty povídky.
Nechceš na něco juknout?
já bafnu na tebe :-)
CrawlingChaos
07. 09. 2005
Někdy mám pocit, že se ve vzdušné nicotě koupu více než je zdrávo :-)
díky
Anien: Díky. S tou mylnou vírou. Víš... v textu je jedna taková vychytávka, která to celé obrací naruby. Nejde jen o pitomou sebevraždu kluka... jde o něco...
Ale je to značně mnohoznačné a nekonkrétní.
Tanita: Děkuju taky. Až si najdu čas (ten teď nebyl - bylo zkouškové období), tak navštívím i tebe.
já jenom že bych jako ráda něco napsala, ale už sem dva dny nespala
a ty bys viděl, že sem tu byla a viděl bys, že sem nic nenapsala a myslel bys sis, že se mi to nelíbí.. ale to tak není. teda nevim eště
řeknu ti jedno, ta báseň není taková, jaxe na první pohled může jevit. je tam jedna vychytávka, která ji staví do pozice...
ne.... to už neprozradím :-)
taky na druhou stranu - já jsem spíše povídkář a na poezii moc nejsem (toť můj jediný výtvor)
třicet metrů mylné víry
hej, moc se mi líbí
a pokud chápu, tak se v tom vidím krapet
*t!!
John_Ceder
15. 06. 2005pozorovatel
15. 06. 2005
pěkná..... TIP
Zuzulínka - to je krásný příslib dálek - i blízkých :-)))
štěpáne, ani nevíš, jak se těším, až tě uspokojím :-)
děkuju za návštěvu
Tak jsem si vyzkoušel poezii a teď půjdu zpátky do prózy :-)
Pŕoza bude lepší, ale opravdová. Žádný deníčky, ok?
Jo a na moje uspokojování je tu někdo jiný, nezlob se, fakt.
žádný deníčky už nebudou :-) Ale bude to zas ze života, no...
jinak čekám na nějaký nápad. Něco co by mělo myšlenku... přeci jenom to je můj problém. Moc děl fiktivních a zároveň "uvěřitelných" jsem nenapsal...
Nicméně... Budeš-li mít čas, docela by mě zajímal tvůj názor na Moderního lovce vlkodlaků. Není to nic hlubokomyslného, ale říkám to proto, že jsem se včera zhlédnul v tom tvém bezejmenném díle. Já vím, je to avi...
ale já musel :)
měj se
Moderní lovec, říkáš.
A tobě se fakt líbila? Tak proč jsi nedočetl? I když já vim, že pokračování je horší a horší.
První díl je lepší než druhý, o tom žádná, ale já se k tomu dostal až teď. Sjedu to celé. Nejsem srab :)
zuzu: zapomněl jsem poděkovat za krásný obrázek. Kéž bych ho mohl mít v prologu
Jedno pivo. Hodil jsem si ho do sbírky, která se jmenuje "Sračkoidný výplody" nebo tak nějak :-)