Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivný kovboj
Výběr: Vesly, Rowenna
16. 06. 2005
11
0
2881
Autor
Styxian
shořela jsi mi
jako most
přes řeku
tajnosnubné smrti
zašla jsi
jak kočka
co více
ocasem
nezavrtí
takže
kdo já jsem
...
ten
co
ve slovní drti
obcuje
s
úžasem
a
významy
jak chrti
mizí
mu
před
lasem
...
.... nic jí nechybí... pocity jsou jasné.... a celek je napsán neotřele.... tip
díky, za všímavost Cabourg - pro případ chuti po obdobných věcech jen připomínám, že kromě Styxu stylově "mrtvě" tekl i Acheron, ta řeka neméně tajnosnubná.
Hmm musel jsem se vrátit,
neb spadl jsem hluboko v tvé slovo...
Lehkost daná vážnosti je obdivuhodná...
Takové to jak by mimochodem stojí za zastavení!!!
Líbí se mi ještě více než jahody :)
Mé nej...
A Výběr :)
s tou tajnosnubnou to mám trochu podobně jak Rowena, ale jinak je to pro mě dneska - moráváci by řekli - špica!
pozorovatel
20. 06. 2005
no docela neotřelý obraty a mám z toho dekadentní pocity, pocity marnosti. Líbí se mi obrat "řeka tajnosnubné smrti". Řeka protékající podsvětím v řeckých bájích byla tuším Styx, ne? Druhej nejlepší moment - obcovat s úžasem. Já v té básni příliš nehledám, stačí jednou přečíst a je jasné jaký v tom je pocit a možná i beznaděj, smutek. Myslím, že trefně vystiženo. Nic navíc, nic mi zde nechybí. tak tip.
zvlastni...ocasem spis vrti psi a ten divnej kovboj se snazi chytit do lasa chrty...bla bla...pripada mi to zajimavy, nic vic nic min :-)
...kočka, která vrtí ocasem? No, trochu té poetické licence bys mi mohla popřát :-)
a nechytá do lasa chrty, ale významy - ach, jo, zas vysvětluju veršíky, to dobrý autor přece nedělá :-)
ale vzdyt ja vim ja vim, zas tak natvrdla nejsem a v poezii muze vrtet ocasem i zaba, proc ne...vzdyt rikam-zajimavy...
zajimavy je to urcite a navic je to docela pusobivy, dost pusobivy, na to jak je to strucny:)*