Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMával jsem s trny v dlani
Výběr: Print, Yasmina, Petr_Pan, empathetic_embryo, a2a2a
18. 06. 2005
23
0
3978
Autor
G_B_Show
Karma dětský duše
pomalu klesala, já
namířil prstem hrozivě na ptáky
"Hebnou"
vytryskl z úst
proud notové osnovy
spousta pauz
a samé krátké tóny
rozevřel jsem deštník
s držadlem
z trnoví ostružin
hroty se zabodly do okamžiků
rudého tepla v dlani
mrak zatemnil místnost kam až oko dohlédne i s nebem
zamával jsem tou dlaní
a ptáci zděšeně odlétají
jako když dítě na náměstí vběhne
do hejna holubů
sedne na zem
to zrní jim sní
a oni si vylejou zlost
na kusu
zbědovanýho kamene
tak jsem jim mával
vrátila jsem se (poněkolikáté), však jsem to skoro slíbila :)
zajímavá zůstala
jako by ta temnota na mě dýchala
dneska už mi sedne a moc... moc
a samé krátké tóny..
jako když dítě na náměstí vběhne
do hejna holubů
sedne na zem
to zrní jim sní
mi osobně to ( jestli mám ještě kecat ) to přijde jako povídání samotnýho euchrida a - ten poslední veršík tak nějak se dá přehlídnout + nejspíš tam asi patří, ale - stejně mě ruší - přidávám V
ten poslední uzavírá kruh, bez něho by tam nebylo ztotožnění s těmi ptáky :-)
a jakože o to mi šlo :-)
dlouho se mi nikdo nevěnoval tak jako ty. Za jakékoliv připomínky jsem v návalu zdejších onlyStar kritik moc vděčný, díky PetřePane
(jak vlastně tvoříš ty?, nidke ani stopa..tak?)
včera jsem dokompletoval dvě zbrusunový dílka - jedno pro mamku - takový úsměvný - chci jí to dát, než odjedu, aby měla radost a vzpomínala na mě v dobrym - má z toho dost starosti .. a druhý je na pět stránek - posílám v něm doprdele všechny kluky s propiskama, takže piš raděj jen na počítač + proti komunistům, proti kterejm se chystám zbrojit ještě mnohem víc. v souvislosti s tim mám pro Tebe skvělej návrh - určitě to téma zpracuju taky, ale - jak máš to dílko o pršení v praze, tak - kdybys tam dal místo čistícího vozu pořádný vodní dělo, byl by to pích nejlepší a dílko nejlepší a tak .. ;-))
.. zatim je ale nemám obě dvě v konečný podobě v pc + na p je nedám, stejně jako ostatní. zejtra je vysočina - budem tam asi dva/tři - jen tak posedět a na pivo zajdem asi - jestli by se Ti chtělo, rád bych Tě viděl .. :-) na druhou stranu to máš dost daleko a - v neděli + v pondělí budu pravděpodobně v praze, tak bysme se mohli vidět tam .. ;-)
Hey A! Neděle Praha Petr_Pan Střelecký_ostrov flaška_vína (pro mě) a kvalitní_minerálka (pro Tebe), přivez si zpěvíček i s těma novejma, těšim se!
ááá - já se v praze moc nevyznám + nedělní odpoledne je problém - nebo - aspoň tak od čtyř určitě - mám domluvenou schůzku s panem kovaříkem - pokec/počtení + pravděpodobně u něj aj přespim - nejlíp by bylo pondělí - domu nespěchám, takže bysme mohli ťapat prahou nebo někde sedět celý odpoledne/večer - hm ? :-)
tak...já mám v pondělí celodenní brigádu u karlova mostu, ale můžeš se na mě přijít podívat - nacpu ti leták a budu tě anglicky a německy nutit, aby sis koupil vstupenku na barokní koncert :-)
Ne, vážně ta neděla by byla lepší, aspoň na chvíli..
Kdo je pan Kovařík?
předpokládám, nějaký literát?
Co teda neděle dopoledne nebo sobota večer (že bys přijel dřív..?)
tak ju - pokud jsi nezměnil číslo, můžem dám Ti ještě vědět - pojedu ( pravděpodobně ) tentokrát vlakem, takže nedělní odpolední by mohlo vyjít .. :-)
kovařík je pán, co dělá v rádiu pořad, kde se jako že ukazujou mladý autoři ( nevim - neposlouchám to a nechci tam ), dál dělá/účastní se různejch hlavounskejch čtení všudemožně a hlavně - zná se se spoustou zajímavejch lidí i těch, co jsou už mrtvý, profláknul hraběte a jiný týpky - měli jsme se vidit už minulej víkend, ale - jsem nachcípanej, takže takhle .. :-)
těšim se na Tebe na neděli a - v pondělí se na mostě třebas taky stavím - rád bych si trošku prolez jen tak starou prahu - moc dlouho jsem si procházku centrem upíral ( vždycky vyšehrad nebo ňáký ty hnusný panelákový části ), tak bych si jí chtěl před odjezdem trošku užít .. - ale - to ještě pokecáme v neděli .. ;-)
fajn, tak super, dej vědět jak dorazíš. budu čekat na nádraží s okatými transparenty a konfetami na uvítanou
(ale možná tě taky prostě jenom vyzvednu :-)
velice, velice zajímavé...
ale nějak mi dneska nesedne...
možná se vrátím
"a oni si vylejou zlost
na kusu
zbědovanýho kamene"
...mi se to zase líbí i s tím závěrem, pěkná :o)
vytryskl z úst
proud notové osnovy
spousta pauz
a samé krátké tóny
ale i to ostatní
*