M: ale Vesly říká, že jde o verše; podává nám je ke kritice a nemusel by .-)
nemohu mluvit za Veslyho. Ale: člověk mluví, píše a paralelně s tím myslí a cítí. Nejednou do slov protrhne se obrovská brázda a člověku se slova a záměr vyrvou z rukou. Řekne, mluví, píše, ale už vlastně ani jedno z toho nedělá... Je to zázračný okamžik, okamžik na který snad ve svém nitru každý čeká... Promiň mu, že není veršem v pravé slova smyslu... :-)
M: na tvoji přímluvu, tedy odpouštím .-))) ale já mu neměl nic za zlé... .-)))))
Když ani všechny slova světa dnes znovu nejsou více
než jeden pohled z očí do očí!
oproti Lyrykovi opakuji tuto větu s vědomím přitakáním. Myslím že zde nejde zdaleka o verše... Opakuji - cítím, že nejde o verše...
***
Děvče: Doufám, že správným směrem!
penelope: ... moře je v kokosu...
...proto by se neměl jíst...
no, tak ta mnou hnula a to dost...
drfaust: Díky za názor :)
K tomu archaizování... já mám moc rád starou krásnou češtinu a tak se to i v mých básních zrcadlí! Chápu, že to nemusí být všem pochuti...o)
Když už tak už -- k tomu když
Pro mě je niterná :)
Hezký den ti přeji :)
krásné....jen jeden pohled kuk...*
Moc krásná šuplíková. TIP
Díky :)
avi* pro znalce...o)
Když ani všechny slova světa dnes znovu nejsou více
než jeden pohled z očí do očí!
///tohle je samozřejmě prastaré klišé .-) nezaměňuj to prosím za nějakou nedůvěru k tvým pocitům, ale navíc je to zjevný protimluv, básník píše báseň slovy, kterými nic nelze vypovědět .-)) jasně, že je to metafora, básník přehání... ale mělo by to být také původní, nové (tohle adresuji té tvojí žádosti o kritiku)
Lyryk: Díky za připomínky!
Sic klišé, ale v mou chvíli pravdivé...
Chápu, že tvé sečtělosti nepřijdu nový... sám sobě však přímo objevný :)
budiž budiž .-))) taky jsme tu od toho, abychom se vypsali k výšinám .-))) no né?.-)
mám pocit, že bohužel naříkáš jinak tak, jak bych si od básničky sliboval... (tedy od dobré básničky). mě to moc neoslovuje.... tak nějak archaizuje a taky to opakování když...:(