Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěl bych
27. 06. 2005
21
17
5020
Autor
Augustus
Chtěl bych být zrcadlem Tvé krásy, kterou každý nevidí.
Chtěl bych pohladit Tvé rty v jediném záchvěvu tak, abys o tom nevěděla.
Chtěl bych vstoupit do Tvé duše a uchopit její křehkost.
Chtěl bych vstoupit do Tvých očí a chytit v nich plachost.
Chtěl bych obejmout Tvou zranitelnost a nepustit k ní nic přes teplo mých paží,
…ale nikdy to neudělám.
Chtěl bych pohladit Tvé rty v jediném záchvěvu tak, abys o tom nevěděla.
Chtěl bych vstoupit do Tvé duše a uchopit její křehkost.
Chtěl bych vstoupit do Tvých očí a chytit v nich plachost.
Chtěl bych obejmout Tvou zranitelnost a nepustit k ní nic přes teplo mých paží,
…ale nikdy to neudělám.
17 názorů
Protože by ve světě reálné každodennosti prostě nefugnovaly. Některé věci prostě mohou existovat pouze jako sen a pokud si to včas neuvědomíš, přijdeš i o ten sen a zbude jen hořká zkušenost.
Johann Wolfgang Mária Amadovič
31. 12. 2008
jééééééééééééééééé to je nádhera, nemám slov, už to mám v oblíbených, to se Ti fakt moc povedlo, krásně něžné!!!
***
Alojs:
Já jsem předbíhal již ve školce ve frontě na obědy, starého psa novým kouskům nenaučíš:) Tvůj styl mne začal zajímat. Jakmile budu mít lepší přístup na net na nějaké Tvé dílko se rád podívám.
Leasi:
Moc děkuji za chválu, ale udělat to nemohu, jelikož existují v životě věci, které se prostě nerealizují. I když by to bylo krásné.
mně se to opakování zase líbí a je to tak trošku můj styl. delší dobu jsem měl chuť něco podobného napsat a tys mě předběhl. Auguste, Auguste, to se dělá? :-)
takže tip
Moc děkuji všem, kteří vyjádřili svůj názor. Takovou odezvu jsem vskutku nečekal. Nikdy jsem si nedělal žádné iluze o nějakých závratných kvalitách tohoto dílka. Je to jen básnické vyjádření toho, co mám v srdci. Uvědomuji si, že není příliš originální. Doufal jsem jen, že může někoho potěšit či inspirovat. Poezie se přeci nepíše proto, aby se mohli kritici fajnšmekři ukájet nad metaforami, verši a neobvyklými spojeními.
pán je nešťastně zamilován? či to je jen takové poetické pohrávání s klasickým báísnickým tématem? jen ten konec je trošku uťáplej, moc očekávanej a moc ohranej. ale jinak fajn. hezké léto přeju
Tobě též nádherné poetické prázdniny, supizme! A k dílku: Nechci ubírat uměleckou hodnotu stylizaci, ale pokud již něco napíši bývá to v 99% autenticita/zkušenost nikoliv póza. Zamilován ano, nešťastně ne.
Čokoládová
27. 06. 2005Čokoládová
27. 06. 2005
něco podobného jsem psala,když mi bylo sedmnáct, nevím nevím, asi příliš sentimentální na můj vkus
A to mně se líbí, Augustus, tohle je báseň ala moje gusto, posílám Tipík :-) Afranat