Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídky měsíce - červen
Autor
pozorovatel
Za první místo jsou 3 body, za druhé 2 a za třetí pouze 1 bod
Permon9k
1) giball
2) Moje sestra
3) lesy [ale_mohla_by_to_být_klidně_vodoměrka]
StvN
1. Don´t_worry - geniální sloh a styl, Šrámek by měl radost. Pozná a umí využít krásy jazyka jako nikdo jiný.
2. Narvah - výborný vypravěč
3. pozo ty, protože do díla umíš dát víc než to psaní, ten mechanismus, kterým se tvoří věty.
Kytiii
1. místo - Moje sestra - absolutně...
No a pak už jsou tak na stejné úrovni, takže další dvě bych asi dala: Kluci a giball (ačkoli si myslím, že s těmi ostatními jsou prostě stejné kvality, jen mě osobně se líbili víc - spíš tématem než zpracováním).
Měj se. Kytiii
1. Moje sestra
2. Kluci
3. giball
flétnista
1. Narvah - Kluci - skvělá pointa
2. Pozorovatel - Moje sestra - poetika
3. Kitiii - COPY(NENA)NIGHT - fajn sloh
Jinak nejlepší mi příjdou dvě povídky od Sargona - Svetlá, No smoking
Ty jsou moje krevní skupina...
Alojs
Povídka měsíce:
Chci říci, že tento měsíc byl našlapanější než ten minulý a adeptů na Povídku měsíce se našlo více. Mrzí mě, že musím vybrat jen tři - minimálně bych věděl o čtyřech (promiň Narvahu, bramborovou medaili jsem přisoudil nakonec tobě - po dlouhém váhání).
1) Moje sestra (pozorovatel)
- je to zvláštní. Pozorovatel už min. potřetí obkresluje linii své klasické povídky a pořád to funguje. Neútočí na čtenáře "povrchně", ale "hloubkově". Ne všechno je v jeho díle vyřčeno a mnohé je jen naznačeno.
2) Pašík (StvN)
Lehkost, humor a skvělá poslední věta... Už jsem to někde psal, ale tenhle "starý-nový" StvN se mi líbí. Z celého měsíce mi tahle povídka asi nejvíce utkvěla v paměti. Navíc jednoho takového Pašíka znám...
3) C O P Y ( N E N A ) N I G H T
Osobitý styl, několik trefných narážek vměstnaných mezi řádky a překvapivě překvapivá pointa... A že je to dlouhé? Nevadí. Možná bych se obešel bez té pasáže s červenou knihovnou...
pozorovatel:
1. lesy [ale_mohla_by_to_být_klidně_vodoměrka]
2. Pašík
3. Kluci
Tenhle měsíc snad ani moc nezáleží na pořadí. U mě jsou ty tři povídky, který jsem vybral, na stejném stupni, i když jsou stylově dost odlišný.
V nabídce je nejméně šest dobrých povídek, u kterých je znát alespoň talent.
Pořadí:
- Moje sestra
- Narvah – Kluci
- Abyss - lesy [ale_mohla_by_to_být_klidně_vodoměrka], gr 4you – giball, StvN - Pašík