"zítra je taky vlak" !
t*
Vau...to nenji možný...:-)
Dr_Cranius: Kanáry nebo Bermudy... co na tom záleží, že jedno souostroví koupíš v sekáči a druhý ve zveráku, obojí pěkně ozdobí vanu, nemáme-li vlastní bazén, a kdo nemá vanu, ten nechť se spokojí s lavorem, může si pak v lavoru klidně plout na voru čili plti, ovšem plť by neměla být s plsti, aby se nepromočila a nešla ke dnu... v jednu... nebo ve dvě?
empty: ty jsi asi padlej na hlavu!
pap: chceš výběr? dokud mám..
Oolong je sám polo(fermentovaný). Pooloolong by byl čtvrtfermentovaný... nebo třičtvrtěfermentovaný? A stejně je fajn, že mám shaolingkartu a že v Brně na Peróna můžu z titulu IDS :-) jinak pěkné a tip!
neboj, chrousti jen tak nevyhynou!! ;o)
pappí+jenýk ....klucíí klucíí, vy ste mi hračičkové :o))))
v kazdym pripade zajimavy :-)
Mě tyhle chroustovský slátaniny teda moc neberou:-/
parááádičkaaaaaaaaaaaaaaa
jhéé to je žvej kačká :-)
*
jenyk - tak jak je to psáno (dohromady a bezinterpunkčně), je psáno zúmyslně. Ale teď mi vysvětli, proč mundůr s čárkovaným ú ?
Empty - hééé, kdybych chrousta nezmínil v názvu, ani bys o něm nežblebt. Je to tak? Je to tak! Já si píšu podle svýho.
Upozorňujeme cestující, že vůz pro přepravu pána s vanou
se nachází na konci vlaku a až to nepude, tak ho vodpojíme."
to je geniální :-) hezky, pípaloic :-) *
jenýq - faqty néé?? Vo tej múze vim -
(http://www.pismak.cz/dilo.php?num=15799), ale že mÚzy nosej mundÚr, to fakty nevim, na to se musim přeptat na vyššších místech....
jeňíč - týjo - tož ďýýýkes! hnecem chytřejšejovátější, to sem fak nevědíl, že mundúr je výňimka .... a jsou ěščě ňějaký takový?
vono - aš si na fšechny vzpomňěňákuješ, tak dej vědít, napíšem na to mravospisovnoučnou báfňjěň, jo? :-)
DÍK!
hele - a co říkáš na slovo "dooobulusovali"? Já čet ve chytré kňýšce, že tři "o" se v čěňiňě vyskytují pouze ve slově dooorat... :-) (orat - oorat, dooorat :)
Anebo - znáš slovo, kde se vyskytuje nejvíc vedle sebe odiakritikovaných písmenek? Já vymyslel tohle:
TUČŇÁČČÍ (6)
:-)
Anebo - je druh čaje Oolong - ale když je napůl, tak je to Polooolong, no né? :-))
jóó kráávoviny to je moje :-))
a kolix toho už vypil? .-)))
(A náhodou - já ňěminu miluju - žádnej evropskej jazyk nedokáže vyrobit takový příšerný a přitom krásný složeniny jako "Oberabergauer Geisterbeschwörer" :-))
Jů ár sou čáárrrmink!!! *****!