Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSummertime
Autor
Sargon
Jasné mi už nebolo nič
Ani ty nie.
Potreboval som vypnúť. Tak som obvolal pár známych a nakoniec som jedného z nich ukecal.
Aššurballit.
Vlakom do Kútov. Tam zobrať z chaty bicykle a vypadnúť niekam do piče. Taký bol plán cesty. Tak sme aj urobili.
Nasadli sme na bicykle a išli niekam do tej piče. Teda. Smer Bratislava. Ale to sa malo zmeniť.
Kurva to je teplo. Ja už nevládzem. Zakňučal Aššurballit. Asi po šiestich kilometroch.
Kurva však sme na začiatku. Snažil som sa ho povzbudiť. Ale moja opilecká kondička bola na tom dosť podobne.
Keď som sa nad tým zamyslel. Povedal som.
Počkaj. Tam je kúsok jazero. Si tam oddýchneme.
Jasné. Zasvietili mu oči.
Neklamal som. Jazero tam bolo. Piesková pláž. Romantika.
Zoskočili sme z bicyklov a fučali jak dve lokomotívy po obojstrannom zápale pľúc.
Kurva ja som mŕtvy.
Aj ja do piče. Odpil som si z minerálky a ľahol do piesku. Pohľad som uprel na vodu.
Kurva. Že som si nezobral plavky. Zakurvoval som.
Ani ja kurva. Do piče.
Kurva.
Nadávali sme takmer jednohlasne. A nakoniec sa vyzliekli do naha a skočili do vody.
Paráda. Pomyslel som si. A okom som pozoroval čo sa deje na brehu.
Nejaké dve slečny tam sedeli a výborne sa bavili. Spomenul som si na všetky tie pornofilmy čo som videl.
Kurva. Pozri. Ukázal som smerom na breh.
Čo urobíme? Dodal som.
Nič. Šak vylezeme. Ne. Šak sme nejakí chlapi kurva. Odvetil Ašš.
Moc ma tým neupokojil.
Ale aj tak sme vyliezli. Aj so svojimi pivnými pupkami. Sme ignorovali ich smiech. A tvárili sa prirodzene. Skoro.
To si nevšímajte. Viete je zima. Chcel som odľahčiť situáciu.
Aššurballit sa pustil do hysterického rehotu.
A dievčatá na mňa pozreli. Mávli rukou. A otrasným záhoráckym prízvukom. Ma upozornili na fakt že je 36 stupňov.
Ale šak. No. Veď voda je studená.
Áno priam ľadová. Zachraňoval Ašš situáciu. Pofŕkal ich. Zapišťali.
Vidíte?
Inak ja som Nikola. Predstavila sa jedna z nich. Keď sme sa obliekli. Mala kozy primerané postave. Hnedé oči. Nejaké vlasy. A niekoho mi kurevsky pripomínala.
Tá druhá bola Barbora. Trochu väčšie kozy. Úsmev na perách. Dlhšie vlasy. Ničím zvláštna. Nikoho mi nepripomínala.
Nejdete si niekam sadnúť. Spýtal som sa. Len tak. Že čo ak.
Na moje prekvapenie šli.
Stále sa smiali. Rozprávali si niečo do ucha. A ukazovali si prstom. Neviem. Pripadalo mi to trápne. Asi som divný. Ale...
Dám si malé čierne. Povedala Nikola v krčme. A ja som si ani za boha nevedel spomenúť koho mi pripomína.
A čo tu vlastne robíte chlapci? Nadviazala Nikola konverzáciu.
A tak. Cestujeme po Slovensku. Že na bicykli. A tak. Odpovedal som.
A odkiaľ ste? Pokračovala v pýtaní sa.
Z Bratislavy.
Tak to je teda kus cesty. Pochválila nás o poznanie menej komunikatívnejšia Barbora. Zamlčal som že sme vyrazili z Kútov.
A tak sme nejak kecali. A dozvedel som sa plno veci čo ma nezaujímali. A niektoré ktoré som ani nechcel vedieť. A vypil som dosť pív. A už sa stmievalo.
Tak ja že, či nechcú pokračovať v načatom rozhovore v Kútoch. Že tam mám dom a tak.
A oni, že by aj šli. Ale že sa nepoznáme. A tak. A pičoviny...
A však dobre. Zasyčal priotrávený Aššurballit.
A tak. Veď čo. Ideme. Zakončila kozatejšia Barbora debatu s témou „ Nemyslite si o nás, že sme nejaké kurvy“
By som si nikdy nedovolil...
Cesta späť bola fajn. Asi tri krát som spadol z bicykla. Menej ako Ašš. A bolo mi fajn. Tak som volal KURVA. A dievčatá sa odviazali tak to volali tiež.
A viete, že Ašš je básnik? Práskol som ho, keď sme prišli na dom. A on povedal, že som kokot.
Áno? A napíšeš mi niečo? Líškala sa kozatá Barborka.
Aššurballit zobral papiere. A napísal čosi čo som už predtým videl na Písmaku.
Jééé. To je krásne. Môžem si to nechať? Afektovala kozatka.
Aššurballit mávol rukou. Objal ju. A konečne jej zavrel hubu.
Odišli do izby.
Zostal som s Nikolou sám. Tiež som čosi skúšal. Ale utla ma v tom najlepšom.
Vraj, že ma má rada. Ale nevie či som ten pravý? Povedal som neskôr keď slečny už spali. Aššovi.
Kurva čo je panna?
Mykol som plecom.
Neviem.
Čo si jej povedal?
No čo som mal povedať. Že chápem. A tak. Pičoviny.
Si ju mal poslať do piče. A povedať že ty vieš, že nie si ten pravý, ale môže si užiť. No a čo.
Som sa zasmial.
Si kokot.
A ešte k tomu najebaný. Doplnil ma.
A čo ty? Jak si dopadol. Spýtal som sa Aššurballita.
Na piču.
Si nešukal?
Ale hej. Akurát som si to musel všetko odmakať sám. Jak s mŕtvolou. Do piče.
To poznám. Upokojil som ho.
Odpil si z rumu.
Aha. Ukázal som mu básničku, čo napísala kým som bol na hajzli.
Ty vole. Skríkol Aššurballit.
A ja som si v tom momente spomenul na misty.