vella> omlouvám se a jsem rád, že už je to v pořádku
však ne, ale nějakým způsobem došlo ke změně hesla... asi nějaká chyba
já sem na to heslo pak přišel, takže to dopadlo dobře a nepotřeboval jsem kvůli tomu vířit vodu... tady mě prostě napadlo, zda-li nedošlo k témuž... proto jsem se o tom zmínil.
já jinak snad tyhle věci ani nechci sledovat...
hele víš co, teda nic proti, ale tohle křičení je docela na hovno, vzhledme k tomu, že máš přístup na písmáka pod jiným nickem, už sis mohl všimnout, že se tu několikrát opakovalo, že je problém s přihlašováním...a tohle křičení to asi nevyřeší :o)
Péťo pane.. mam stejnej problem s alternickem
a taky pořád křičim ať s tim něco udělaj
a nic..zatim
:(
Další jouda co si neumí spočítat jeda a jedna....
Jedna a jedna mělo být, pochopitelně.....
karlové, jak myslíte ty počty? Něco mi uniklo?
hihihi...zdá se, že tu za chvíli zůstanou už jen takový skrznaskrz zkažený černý duše jako my...
No, kdyby se Péťa obtěžoval najít si nick michala (správce), tak by se dočetl, že problémy s přesunem jsou, a že mají halt i důsledky pro některé (zřejmě náhodné) nicky. Sami jsme toho důkazem, neb před přesunem jsme byli jednak jen jeden, a jednak vůbec ne Karel.
To, že by nick správce měl být přístupný z hlavní stránky, a ne abych se po něm musel pídit, je druhá věc...
jo takhle, tak prima, já na tej stránce ještě nebyla, takže tohle mi nějak uniklo. Dík :)
za to můžu já
nahlásil jsem tě
máš se chovat slušně, mladíku!
a jsi si tím jistej? Mně třeba při přechodu na nový servr admin změnil heslo, slušnej vtípek... naštěstí převedl znaky jen do kapitálek, takže jsem to rozluštil.
cely svet sa proti chudackovi spojil ;)
souhlasím.
uchýlil ses k trapnému způsobu.
Faust: Skoro jsi mi vlil naději do žil - ale u mě to nezabralo....:(
Mělas ho přitom nechat, připadal si důležitej... :)
Ale ne. Já jsem smolař....
:)))))))
ale fausta jsi zablokovala.. faust to tu píše a on by nelhal