Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehrníček zoufalství
13. 10. 2005
4
1
2731
Autor
Caallisto
Chci se utopit
v pohankovým čaji
s šípkem
barvícím se do ruda
(to od těch šípků)
aby se tak
nebarvila podlaha
1 názor
Huf!
Mistrovské zhuštění a gradace.
T
Mohla být použita i coby součást nějaké delší.
byl to chvilkový pocit, nechtěla jsem se rozepisovat do alejuja ;)
děkujuuuu :)))
Ahoj Vihare, dík za avi- i když mám zatím od Tebe jen na díla, co jsem už četla.. :-)
Tady se mi líbil nápad, ale celek moc ne..
Dobrá, kritika: ať se člověk utopí kdekoliv, podlaha se nebarví, ne?....... tohle nějak nechápu (Vihare, tady není příběh- já myslela, že se Ti líbí jen básně s příběhem.... :-)).
bělostné dívčí tělo s podřezanými žílami barvící do červena svou krví vodu v chladnoucí vaně je stejný obraz jako bílý sáček v šálku čaje. Pdlaha se barví do červena (nemáš-li krámy) toliko při zranění, nejspíš úmyslném.. Tak to vidím já.
Milly - fce "kdo četl dílo" je zprovozněna pouze u děl, které jsem sám napsal, tak u cizích nemohu vědět, kdo všechno dané dílo četl.
Vihar, pravda, ale prostě mi to tady úplně nesedne....- tak vana nebo podlaha?
já vím, že to nemůžeš vědět..- taky byl u toho :-)
fuj, mělo být podlaha a menstruaci :)
Včera večer jsem četl horrorovou povídku, kde brácha našel po sestře krvavou stopu na podlaze, a přemýšlel, zda-li je to krev, má-li olíznout prst, a pak nad množstvím krve poznamenal, že tohle nejspíš nebudou měsíčky.. Já mám tenhle týden na krev pech, první bylo Millinino menstruační dílko :o)
Vihar: pochopil jsi... ;)
jen usměrnění:
podřezané žíly ne
pořezané ruce ano
sááákriš, jsi mě předběhl, tohle s menstruací nemá nic společnýho :)))
Vihar- Tebe ta báseň nějak vzala- že mi teď všude děláš reklamu.... :-)))
Caallisto- tak to jo........., ruce.......- jako pocit dobrý- jen to z tý básně nejde poznat- co je myšleno...........
Milly: ne všechno musí bít do očí a právě proto mě překvapuje, že Vihar pochopil...
děkuji... ale nic nevynechám, šlo mi o umocnění... divila jsem se, jak se ta voda červenala právě díky té trošce šípku...
btw, ten čaj byl odporný, asi proto, že jsem neměla pořádně vřelou vodu :)
au au au.... minulý týden jsem strávila tři dopoledne u paní zubařky kvůli jednomu zubu - nebyla schopná mi ho spravit přes půl roku! Takže marmeládu si hned tak nedám :(((
KristinaKočanská
27. 10. 2005
no, já jako studentka si tu marmeládu často dovolit nemůžu :/ ale možná to bude tím, že dávám peníze spíš na focení, výtvarné potřeby a víkendové akce. A to je lepší, než marmeláda ;)
teda, ta "básnička" byla pěkně sobecká, jsem trubka, že jsem napsala něco takového... :(((