Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se28. října (1943)
28. 10. 2005
14
0
6151
Autor
Noe1
woman_who_fell_to_earth
15. 01. 2006
no.. aspoň ten odkaz by moh' bejt na jiné obrázky... je to píčovina...
a tak aspoň Zetorův příspěvek za něco stál
Děkuji moc za návštěvu a za názory. Zvlášť podnětnou vnímám hypotézu kolegy Zetora !!!!
Pokračování debaty na toto téma viz
jan(kova) kritika a moje odpověď
Pravda vo lodi Eldridge
zajímavý ... pravda bude asi někde uprostřed
nikde nepíšou, co bylo zdrojem toho magnetického (?) "pole"
nicméně utajit se jim to povedlo tedy precizně
(p.s. taky mohlo jít o zkoušku nové zbraně a pak by bylo logické, že se nechlubili tím, že US NAVY corps byly pokusným králíkem ...)
cukroví_ví_víc
28. 10. 2005
je to tak...
Jo! A napiš taky něco vo tom, že atomka, co padla na Hirošimu, byla německé výroby, kterou amíci ukradli hotovou v Péneminde, teprv ta druhá že byla emérická, vokopčená..
:-)
ještě k tématu .. vono na vojně toho mizí i víc, já když byl na vojně, tak mizel benzín, konzervy, boty, hliníkové součástky a dokonce i celý BVPčko...
S opětným objevováním těch věcí to ale bylo různý. To BVP se objevilo ve sběrně železnýho šrotu; to ostatní se ale už nenašlo... .-))
Zato se na posádce objevovalo strašný množství chlastu.. :-)
Ale stejně ... Nechat zmizet BVPčko, to je sice kumšt, ale na amíky jsme neměli, nechat zmizet loď, to musel bejt asi ňákej Kaprfíld, ne??
:-)
Dost by mne zajímalo, kolik za ni ve šrotu dostali...
(pro mladší ročníky - BVP = bojové vozidlo pěchoty, neboli obrněný transportér)
slonovina2
28. 10. 2005Smetiprach
28. 10. 2005
hehe a já myslela, že budeš dneska psát o jiné významné události :-))))))))) *
No tak ve skutečnosti šlo o praktické využití Einsteinovy teorie jednotného pole a sám na tom projektu rok spolupracoval (rozhodně byl v té době na výplatních listinách té části armády, která se tímhle zabývala) Následkem experimentu loď nezmizela, ale přenesla se do několik stovek mil vzdáleného přístavu a po několika hodinách se opět vrátila na místo. Při tomto experimentu a po něm zemřela většina její posádky a to dost bizardním způsobem. Podle svědků se námořníci náhodně objevovali na různých místech, s popáleninami apod. Jeden z nich prošel zdí a zmizel, jiný se po znovuobjevení lodě našel zapuštěný do její paluby a podobně. V podstatě na tom experimentu nebylo nic veselého, dopadl katastrofálně úspěšně a jestli je to všechno pravda se do dnes hádají záhadologové na celém světě. Ale čistě teoreticky to možné je a byl to rozhodně právě Einstein, kdo tuto teorii vymyslel a pomáhal v praxi vyzkoušet její důsledky. A později prý prohlásil, že pokus o uvedení této teorie do praxe byl jeden z jeho největších životních omylů. Mysleme si co chceme, na každém šprochu je pravdy trochu.
No...tak to je lepší než Bermudy...každopádně díky za osvětlení situace, už vím, že nechci být námořníkem...
asi nejlepčí článek na toto téma je tady: http://ova.comp.cz/sci-fi/nonfiction/nonfiction3.htm
pozorovatel
27. 10. 2005
pozor: pššššššt ... to je tajný, všechno kolem toho experimentu je tajný, abylo, a bude !!!
ale natočili podle toho díl X-files :-))))))
pozorovatel
27. 10. 2005
je, ale spíš bych řekl že je to jen báchorka :-)))
menuje se to "Philadelphia experiment", dyž tak si to hoď do vyhledávače :-)