Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnaživé ráno
Výběr: rebecca13, Print
07. 11. 2005
16
3
5724
Autor
Markel
Přistihla jsem ráno
jak chladnými prsty
tisklo ptákům hrdla
aby trylkování
o hodinu odložili
marnost nad marnost
těm jiný pán poroučí
a lidské hloupohraní
s hodinovými ručičkami?
zaslechla jsem zpovzdálí...
.....
ví někdo
jak se směje čas?
3 názory
Usmáty_autor" vnímáš to přesně tak, jak bylo myšleno, jsem ráda za tu souznělou vlnovou délku, kde se setkáváme, díky
palino8: Dííííky moc za tvoji pozornost, :-))
Usmáty_autor
09. 01. 2007
Spring: Díky moc za navštívení, nakoukla jsem na Tvoje dílka a...moc a moc líbí a zaujala svou plastičností, lehkostí, jemností, nádhera :-))
Tak tato je skvělá!! Cítím v ní tvůj typický nadhled se špetkou laškování i o vážném :o) TTT
guy: myslíš, že i poťouchle? Moc pěkný slůvko, to beru, dík za kukýnka
JARUB: Díííky moc!
rainman: díky moc za návštěvičku a * :-)) je to potvorák škodolibej, máš recht :-))
rainman: díky moc za návštěvičku a * :-)) je to potvorák škodolibej, máš recht :-))
Print: díky moc
Craerassy: ano, milá žákyně, máš za jedna, neboť jsi uhodila hřebíček na hlavičku, jo, škodolibě, o tom není sporu, díky za hvězdičkovou návštěvičku :-))
Diana: díky moc za návštěvičku a T
rebecca13: Tu povídku neznám, za kukýnka děkuji, povídečku někde vyštrachám, jestli se mi to povede :-))
(závorka): díky, neviděla bych to tak pesimisticky :-))
supizmus: jsem ráda, že jsi navštívil mé dílko
Elyn: díííík !
Big_George: díky za kukýnka, taky si nemyslím, že čas trilkuje, to jsem jak výše uvedeno, jednoznačně přenechala ptákům, a na ty jsme my krátký, jak jsem zaslechla v jedný písničce :-)), měj se krásně
to je moc hezky napsané, výstižné.... líbí se mi hloupohraní s hodinovými ručičkami - vždycky to trvá než si člověk na změnu zvykne.... TIP
vesuvanka: díky za milé popovídání, já si stále nemuhu zvyknout, tak mám trochu vztek a z toho vznikla vlastně tahle báseňka, díky za tipínka, potěšil, přeju pěkný večer třeba u kafíčka... juj, už vím, proč je mi dneska tak nejak šoufl, nedala jsem si odpoledne svý kafe, už si ho letím udělat, nevadí mi na moc, spím jako kotě :-))
Big_George: moc se stydím, rudnu ve tváři a hlásím se na první obecnou, ale mezi námi děvčaty :-)), stávají se i horší věci, díky, jdu hledle opraviti :-)) i když jsem chtěla už v prvopočátku opravit, ale zapomněla jsem, nemusíš mi věřit :-))
Markel, díky za avi. Když před desítkami let zavedli letní - východoevropský čas, většina lidí tím byla nadšena, ale já ne - když jsem chodila do práce, měla jsem pocit, že se málo vyspím - zezačátku vstávat do tmy, a při návratu do našeho středoevropského času chodit z práce za tmy. Kafe mám také ráda, zejména ráno, ale někdy i večer :-)))