Tak jsem to prošvihla... :o(
nejsem zdá se sám, kdo to prošvihl
Navíc, já nahlas číst neumím, natož přednášet a navíc sám sebe... (Možná tak Kurvíka komunistického bych ještě zvládl nahlas) ...by jste se mi beztak všichni vysmáli, stačilo mi, jak mě se všema mýma básněma obratem vypráskal šéfredaktor poezie.cz, jak malýho drzýho smrada.
číst může, kdo se mi na místě přihlásí (i nepísmáci).... přijít může kdokoli.
Příjdeš? Přečteš?
A kdo tam bude číst? A musí se člověk předem hlásit? A můžou přijít i nepísmáci?
350/kg... tak odsud koukej zmizet, tady je to pro chudý ty opice... :-)))
jo a pohlaď za mě Tadeáše Klapku... :-)*
MB: díky.
děcka všecky (jeden odkaz ze včerejška):
http://www.ct24.cz/vysilani/?id=96154&datum=2005-11-16&porad=
/// snad se na mě nebudete zlobit.
hele ale já ho měla jen jednou!!! :)
a není to Tadeáš (jak si to všichni pletou) ale Tobiáš!!!! :)
Dirty: nejsem vybíravý, pohlaď tedy i Tobiáše... :-))
O pořadu vím, však jsme v něm byli taky.-)
zámotek: nelezu kam tě nezvou. mravenci ti řekli jasně, jak se to má s cenama/vstřícností obsluhy v řetězový... tím je snad tvůj problém vyřešenej. sbohem.
Jejdamane todle mě pobavilo, taky znám týpka, je mu kolem třicet,má dva tituly a jezdí na konference do světa. Ten tvrdí, že mu k životu stačí suchý chleba a studená voda, což také naplňuje, prostě šetří.Ano, i pro něj je 27 Kč za kávičku docela drahý špás, navíc v Lidlu maj levnější a lógřík se dá přelít i třikrát, při troše šikovnosti...
Jinak rozhořčení drfausta chápu, taky jsem organizátor a podobné výkřiky o cenách apod. jen zbytečně poškozují akci samotnou i jejího organizátora. A to jsem někdo, kdo je z Totemu již snad tři roky odstřižen. Já aby mě někdo neosočil z toho, že tady na Písmáku hájím Totem...Hájím jen princip diskuse.
Zámotek: když si koupíš na dva dny deset housek (mně by stačilo šest, ale lidi toho snědí...:c) ), tak to máš za dvacku (a to říkám hodně), ergo ti zbývá 40,- korun českých. Znám sice hospody, kde si za ně dáš tak akorát to jedno kafe, ale Řetězová je přece enem lacinější. Zakoupíš-li tedy kávu za 27,- korun českých, jsi třináct v plusu. Když chceš rozhazovat, můžeš si dát i sodovku! (Nebo si k houskám koupit Májku, aby se ti kulturní zážitek v hrdle nevzpříčil.)
(Neboť kde je vůle, je cesta. Kde vůle není, je důvod. Takových keců o chudobě jsme už slyšeli...)
pane bože, co to tady řešíte? :)) buďte rádi, že jste rádi, já jsem taky ráda :) jsme zdravý a bude to kluk :))
a májku bych si nekoupila je to pěknej hnus :)
fajn, navrhuju přeřadit do diskusí... :-))
Dirty: hele, kolik stál onehdá ten uherskej uherák? :-))
ty jo fakt dobrej :) a nedělej mi chutě, víš jak na tom teď sem, začnu na něco myslet a musím to mít!!! :) stál asi 350kg :) ňam ňam
Zámotek: My si do řetězové vždycky nosíme vlastní hrnek a čaj a řekneme si jen o horkou vodu, tu nám dají zadarmo...tak přijd taky s hrnkem, oni už jsou zvyklý...:o)
přijdeme, Lukáši...a vypadá to, že i s maminkou... :o(
No fakt, říkala, že by ráda přišla...můžeš si s ní popovídat o čínské a japonské poezii, té má plnou knihovnu...
týjo, s maminkou..
no jo, ať se vám to (zase) vydaří
(to aby tu bylo taky něco příjemnějšího)
*
Né že by to sem patřilo, ale: už ti někdo řekl Lukáši, že od jisté doby reaguješ na některé zcela periferní podněty značně přecitlivěle?
Přeloženo: seš hysterickej jak prvnička, co piješ to přeslazený kafe... :-( j.
pardon, ještě podpis: janek
jo, to sem. protože mě přestaly zajímat informace typu výše. Nepochopil jsem, jak jeho problém s tím, že má na den jen třicet korun (což je, přiznejme si, u člověka, který má přístup na net - je ten snad zdarma? -, absurdní), souvisí s pořádáním nějaké kulturní akce. Tohle, moje upoutávka, je přeci jen nabídka... nikoho k ničemu nenutím. Ale s tím, že je tohle prostor pro něčí exhibování, nesouhlasím, i když moje chování může působit nepochopitelně/podrážděně/ hystericky. Prostě mi přišlo, že ten člověk nemá jinej zájem, než danou akci poškodit - což (snad pochopitelně) beru osobně.
Nepříjde mi to až tak nepochopitelné...
Anebo už tu fakt není prostor ani pro pouhé vkládání upoutávek?
Já bych rád, aby tam lidi chodili. A dost mě mrzí, když první reakce je, to co tu je.... navíc, když to prostě není pravda. Zdaleka tam není draho. Hned naproti, v Monmártru, je dráž.
však jo, žvásty někoho, kdo není schopen si vydělat na kafe a ve finále napíše, že by stejně nepřišel snad nestojí ani za reakci, ne?
co je kde drahý?
jestli je pro tebe kafe za 27 kč drahý... tak sorry, ale těžko někde v centru koupíš levnější....
a ještě: pořádáme tam čtení už dva roky každý měsíc a ještě si na to nikdo nestěžoval....
Zámotku, taky ti nikdo neříká, že tam máš lézt...v řetězový je to super...a docela si mě pobavil svojí rekací, takovýhle magory fakt miluju
faustíku, tentokráte asi nee, druhej den du brzo do školy totiž :o)
tož to jo, co se dá dělat. chceš pořád ten seznam účastníků z minula?
a to se jako budem týden hádat?
pozo: já se nehádám :o)
fauste: nee, dobrý, já si to pamatovala :o)
pokud vystačíš s 30 kč na den, což ti stejně nikdo nevěří a nikoho to nezajímá, tak bys měl spíš zajít do Ústavní 91, než do Řetězový, to je myslím jasná věc. Mnoho zdaru.