Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽádostivost
15. 11. 2005
2
4
3148
Autor
assez
Přibil Jsi
Mé srdce na kříž
Aby pukalo
Sveřepě
Jen Ty se tím
Kochal
Bolí to?
A sem tam Jsi jej
Polechtal
4 názory
Hej, to už je na mě trochu moc... musím přiznat, že sem trošku vybuchla smíchem... neber to jako urážku, ale je to fakt vtipný :D nádech, výdech ...hluboce... a sem v klidu. Radši již dále nebudu komentovati.
místo profláknutého křesťanského kříže bych dal školní tabuli
druhá půlka má origoš sáďo myšlenku :o)
dotáhni to, rozveď při dalších hodinách na pět, sedm slok, pošli mi avi a budeš mít tip :)
he-hé, já když učíval na gymplu chemii, tak jsem s oblibou při zkoušení začal u rovnic a sloučenin dle osnov, a pak se přes zájmy zkoušeného dostal do dějepisu, strojařiny, elektrotechniky, dle toho kterého studenta - propral jsem ho důkladně a přitom posunul výklad látky nejen ve svém oboru :o)
třebas když jsem vytáhl studentku, co si soudě dle vrstev fresek a líčidel na xichtu a sukýnce, která nezvládala zakrýt ani tu její příliš čipernou buchtu, pletla střední školu s perlovkou, tak jsem jí propral z kosmetické chemie, přes líčidla na bázi antimonu jsme zabrousili do starověkého egypta, a na závěr jsme si zopákli něco ze steroidní chemie (když už polyká ty prášky proti dětem.)
A když holka řekla, že jezdí na koních, tak jsme si přes způsoby kování za studena a za horka zopákli na výrobě podkov základní kovářské práce, způsoby výroby oceli a rovnice redukčních pochodů ve vysoké peci :o)
na mě si nepřišli :o))
ale kluky jsem vesměs zkoušel raději, dalo se s nima líp popovídat o technice
PS, nejsem alternick Křápka :o)) ani nevím, co učí
přijde mo to strašně odosobněné, ale je to jen sujektivní názor, závěr nejni špatný...
podezdivka : díky, jen občas,když ho chytnou nálady,tak se píše dobře :-))
tristes : ehhh:-) jsem prozrazena:-))ja ho posloucham...nekdy...teda zrovna nee tehdy,kdyz resi neseminarove kraviny :-) jinak diky za nazor :-)
ale ale... neposlouchat pana profesora křápka? celý gympl je pohoršený... ;o) jinak k básni - není špatná, jen nevýrazná. myslím. máš lepší ;o)
To sedí, ale z mého pohledu spíš k vám ženám...jsme na tom stejně - já bych to tak hezky nepopsal...Fakt Povedený..
tři_černí_mravenci
15. 11. 2005
prvni dva radky - nic noveho, pak uz lepsi, posledni dva radky jo, ale asi mi lehce unikla pointa ...jo a proc Jsi s velkym J?
Vcelku logicky: když Ty, tak Jsi, ne? Inu seminář češtiny, tam se člověk dozví věcí.
noo, podle me to tak logicke neni - v dopise taky nepises Jsi s velkym J ... a tohle je text nekomu adresovany tudiz velke T chapu... ale velke J nee .......
Jde o zdůraznění druhé osoby, literární libůstka, stejně jako když mi jde oŇ.
pointa?no....já už ani nevím na koho jsem to myslela...ale na jednoho z těch dvou o kterých píšu to bylo :-) a s tím Jsi nevím,prostě jak jsem psala,tak mi to tak přišlo na jazyk a já to tam nechala,možná jsem chtěla zdůraznit tu váhu..:-) jinak :
tři černí mravenci : děkuju:-) samozřejmě ,že seminář není žádná omluva,to byl taky jen prolog...snad si v tom každý něco najde.Někdo nudu, jiný zas něco jiného :-)
Solidus : no jj, ale tím Jsi se neřiď, to je vymyšlenou mnou :-)
eleja : diky :-) to víš,co jiného dělat,když Křápek bojuje :-)