Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBýval jsem mladistvým snílkem
20. 11. 2005
4
0
1484
Autor
Zvětšenina
Za mého mládí se to netolerovalo. Musel jsem se skrývat, měl jsem strach z lidí....Chodil jsem třeba spát třeba na záchod ve škole při vyučování nebo pod záminkou, že postel musím vyzkoušet, do obchodu s nábytkem. Sny jsem potřeboval a chtěl. Staly se mou drogou. Nikdo si ani nedovede představit, jak jsem byl nešťastný. Rodiče se za mě jenom styděli. teď je ale doba liberální a mé snění se toleruje. Mohu si klidně prospat válku nebo celý život.
Zvětšenina
24. 11. 2005woman_who_fell_to_earth
22. 11. 2005
Myšlenka je opravdu super, ale znovu musím podotknout, že při rozpracování by z toho byl skvost.
Tímto dílkem jsi mi připomněla jednak krátký filmeček, který zmínil StvN a jednak geniální film Equilibrium.
Viděla?
Myšlenka jako taková se mi zdá dobrá, na pěknou sci-fi povídku. Tohle je bohužel zabiják myšlenky.
Jinak jsi filmová znalkyně? Já moc ne, ale tvůj nick stejně jako název díla mi cosi připomíná:)