Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI. Zimní osud
17. 09. 2006
7
1
2535
Autor
_nemo_
Podzim s listím k zemi padl,
zima jej už přikryla,
na nádraží snů a přání
sám a v zádech
vánici bez slitování.
Poslední vlak směrem na jih
nechal jsem si ujet hloupě
snad jen pro ten krásný kvítek,
o kterém jsem snil…
Vlastní obraz na hladině
zamrzlého jezera
sněhem z břehu zaházím,
snáší se už k zemi klidně
krajka bíle kreslená,
pohřben světu nescházím…
…zůstaly jen slzy ve tmě,
teď do ráje chladu veď mě!
1 názor
Ale tobě ty vázané veršíky vážně sedí... víš, tohle já opravdu obdivuju (už jsem ti to někde asi psala a ač se nerada opakuju, tohle napíšu prostě znova). Je to těžké.
Není těžké sednout a napsat báseň/dílo, kde se nic nerýmuje, píšeš jen podle pocitů/zážitků/emocí, nebo prostě jen tak (i když popravdě řečeno - kdo píše jen tak?). A zrovna tak stačí si otevřít flašku červenýho a pokud má člověk aspoň nějakej talent, dílo je za nepatrnou chvíli na světě. Ale s rýmy si musí člověk chtě nechtě pohrát. Aby to mělo rytmus, příběh/děj a taky hlavně smysl. Tobě se to daří.
Takže máš můj obdiv a *
(+ jdeš do nej autorů, tyhle uvolněný emoce se viděj málokdy)
nostalgie a smutek a to všechno...jsem zvědavá, kdy se z toho my dva vyhrabeme :o)
..zůstaly jen slzy ve tmě...
*
je hodně v pohodě, pěkně si ubíhá...má své tempo, a i když některé obraty bych asi měnil, tak *
poslední vlak směrem na jih
nechal jsem si ujet hloupě,
snad jen pro ten krásný kvítek,
o kterém jsem snil...
krásná a smutná..... TIP
malykuba01
23. 12. 2005
To nebude neznamosti, jen je tady moc dilek a oni si to i prectou lec nikdo sem nic nenapise :-/
To je srandovní, jak se tu tak sami dva bavíme, zatímco moje básničky celej písmák vesele ignoruje :o) . No nic, to už je asi úděl těch neznámých autorů :) ...
No ted uz se mi to libi, i kdyz by tam mohlo byt jeste o kapku vic nostalgie :-))), ale to uz je jenom o mne, toho si nevsimej... takhle je to dobre...
Smutne ale me zvlast tento vikend velmi blizke... Chvilemi nostalgicke... pak zase "tupe" nijake presne jako ten prechod z podzimu do zimy...
Snad jen ty posledni 3 radky v prvni sloce bych trochu upravila takhle pusobi jako by tam ani nepatrily, nebo spis ze jsi nevedel jak to jinak rict a tak jsi se jen snazil dokreslit obraz toho nadrazi ale nehodi se to tam tak jak jsi to napsal...
Amanda: Jo, taky jsem o těch řádcích přemýšlel..... snad je to teď už lepší...