Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMrdanice v márnici
29. 11. 2005
2
0
4641
Autor
Douda_Kvičák
Osud tomu chtěl
já mu neušel
továm byla hruza
v márnici byl křik
Když jsem přišel blíže
viděl sem jak ji kundu líže
neskončilo to jen u lízání
a začalo tam veký mrdání
Koukal jsem stále
a nervozní jsem byl neustále
co se ale stalo
byl jsem spatřen
Ihned spolu domrdali
a za mnou se hned hnali
já byl ale rychlejší
a utíkal jsem se zděšením
Když jsem přišel blíže
viděl sem jak ji kundu líže
Je to prdel. Básnicky nic, ale prdel
tracy1902: jdi do prdele. nadávat pod nickou je ubohost.
mortecino: kdo může napsat co je průměr a co podprůměr?
ikit_claw: tam je to tak napůl, páč ho znám
hele, sonore, co to placáš ty? to, že ho znáš je mi úplně jedno.. proč přebíráš jeho roli a odpovídáš na kritiky? proč raději nejdete společně na kukuřici?
sonore, podívej, pokud tady nějakou dobu působíš tak si uděláš představu o průměrném díle. je to takové, jakých je tu spousta, alespoň dle mého názoru. Pak jsou díla, kterým podobných tu moc není.
tohle dílo je určitě zajímavé, páč je jiné.
ale to bude tak všechno. jsou díla která jsou nejen jiná, aletaké maj něco v sobě, něco ve mně zanechaj, chci si je přečíst znova...tohle mezi ně nepatří. je to pouze vyjádření mého vztahu k tomuhle dílu, pokud autor chce kritiku, myslel sem že tohle se jí trošku může nazývat. možná ne zrovna oduševnělá kritika, ale aspoň něco. prostě podle mého názoru tu postrádáme jakýkoliv hlubší smysl, metaforiku taktéž a styl také není nijak úžasný. Kerouac taky psal básně o mrdání, ale on to kurva uměl.
Ale můžeš oponovat, že tobě tohle dílko přijde skvělé. Prosím, to si rád poslechnu.
Douda_Kvičák
29. 11. 2005
tohle se fakt vymyká průměrnému dílu na písmáku
bohužel /pro mě/ špatným směrem
to vyslo s tvojej hlavy?? tak to ti fakt gratulujem.... len tak dalej chudacik
Já náhodou dám tip. Bylo by škoda ochudit klasickou českou literaturu o podobná díla. Autor prokazuje nevšední talent skladby volných veršů v arytmické melodii.
Zveřejnit jakékoliv dílo je jenom otázkou psychiky