Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesamota
02. 12. 2005
1
0
503
Autor
Amala
Cítí se sama. Je sama. Nechce být sama. Pronásleduje ji samota.
V jejich očích opět zhasnul jeden plamínek. Pokaždé když se jí něco takového stane, jeden plamínek naivnosti a důvěry zhasne. Už se potom nevrátí. Možná je zase o něco silnější, chytřejší. Ale to chce čas. Nejdříve se cítí zklamána. Další rána- těch plamínku, ale není nekonečně mnoho. Je jich tak akorát. Nevím, co se stane až zhasne i ten poslední. I ten poslední zbytek naděje … ?
V jejích očích už pak nikdo neuvidí ten úžasný oheň. Oheň, který v ní hořel. Očekávala víc. Pořád čeká, ale už dlouho nebude…
stříbrné_volvo_APS_03_24
12. 12. 2005
No, na mě je to moc takové zbytečně upovídané...Nic mi to neříká, jenom že nějaká holka má blbou náladu a nedostala kluka, kterýho chtěla....snad jindy si tě přečtu
stříbrné_volvo_APS_03_24
02. 12. 2005
mno na první pokus to nikdy nikomu snad ani nevyšlo. ale nenech se odradit kecama co tady někteří jednici na tebe budou chrlit. Vytrvalost děvče vytrvalost. Jo a vitaj v komunitě pochroumaných myslí (alespoň v mém případě) :)))
nijak zvlášť se mě nedotkla...promiň že tě chci opravovat, ale spíš bych tam dala "naivity"
Ti přihodím jeden hořlavý tip, ať nezhasnou ouplně, ale opatrně, aby plamínek vzplál a v lucerničce neplácali křídly chmurní netopýři :)
ani sem nepočítala s tím, že by si můj příspěvek někdo přečetl.
Takže všem dík. Docela mě to potěšilo, i když to jsou většinou negativní reakce mám z nich radost. Díky i stříbrnému volvu za jeho rozbor- tak úplně to sice nebylo, ale brát ti to nebudu. Snad brzy najdu odvahu a vyjádřím se taky k té vaší tvorbě...