Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePsí Blues
Výběr: jenyk
12. 12. 2005
6
4
1522
Autor
Levi
Má příbytek ve sklepě
Levnýho hotýlku
Každý ráno stojí před obchodem
A hraje psí blues pro paničky
Za uzenku
Má kytaru upletenou
Z šedomodrejch snů a huňatýho kožichu
A každý ráno na ni brnká
To svoje psí blues
A když se chýlí den ke konci
A měsíc ukládá město ke spánku
Vyleze si na střechu
A jen pro ni vyje
Psí blues
4 názory
londonderry.eire
29. 12. 2006
Jako Verner bych řekla. Bylo by to tak na půltip, tak půlka je jakože od Vernera a půlka ode mě.
t.
když si přečtu název tak nevim nic, a když to dočtu tak to psí blues najednou strašně chápu, má to krásně vykreslenou atmosféru*
jenyk - já vím.......smutné blues.......jako to tvoje smutné blues
hele, proč nezajdeš do nějakýho útulku ? Já si jednou vzala z útulku pejska, nikdy jsem neviděla šťastnější oči když jsem si ho přivezla domů......on nikdy neměl domov ani pána, přítele....
Jen se mi jednou ztratil, byli jsme na procházce u řeky kde je klid a přišli tam mladí a měli petardy nebo co a ten můj pejsek se strašně lekl a pelášil někam pryč. Nikdy jsem ho nenašla a on nenašel cestu domů, protože jsme tam byli autem.......
Pak jsem si koupila toho maltézáčka co teď mám asi 4 roky...
hm...to je fakt, tam bývaj i takový pejsci co je lidi někam odhodili...a oni se pak bojí lídí třeba...
A co inzeráty a chovné stanice ? Zkoušels to ?
No no, jen jsem si tu půlku potřebovala nějak omluvit, proto je tam "jakože"... než tě sem tahat.