Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMíjení
Výběr: Print, jenyk
17. 12. 2005
15
0
5670
Autor
Markel
Brouzdáš se mou rosou
bez váhání
zmocňuješ se souřadnic
chvil společných a...
nečekáš víc
ale já
tvým svítáním
procházím tiše rozpačitě
na tvém území
chci postavit si stan
bezpečné místo
jen pro mě
zvláštním právem
vyhrazené
JARUB: vínečko mám ráda, to teda jo, díky moc za milé zastavení a pochvalu - T :-))
Bezinka: Díky za milá slova a T, měj se krásně v roce novém, pohodově, nestresovaně :-))
Markel: děkuji, i já Ti přeji, ať je to krásný rok se spoustou fajn lidí a prožitků...:-)
guy: ano, napadá náš každého něco jiného a to je moc fajn, to mne baví, jak je každej člověk jinej, jak má každej jin asociace, díky za návštěvičku, pěkně si užij svátků, tak jak Ty sám chceš :-))
Morphy: díky za nákukýnka :-)), pěkné svátky vánoční i ty další Ti přeji prožít pohodově :-))
hm, brouzdání rosou ... no - každého nad sklenkou bílého vína napadá něco jiného ... závidím ti - mě by to v tomhle počasí nenapadlo ... :-)*
Takový místa bejvaj za úplatek nebo nějakym jinym způsobem znevýhodněný:)))
Markel, pěkná báseň a řekl bych,že docela sympaticky žensky sebevědomá, po formální stránce čistá, jasná v myšlence a tedy bez příkras, protože v tématu má dostatečnou oporu - tip
rainman: to víš, že si přiťuknu, s Tebou i na dálku, díky za navštívení
vesuvanka: ochutnala jsem to Tvoje vínko, moc dobré bylo, díky za T i milá slova
_maX_: máš pravdu, ale já ji neberu, nechci brát, díky :-))
mortecino: děkuji za Tvé zastaveníčko
a2a2a: jsem moc ráda, že se Ti líbila, tipík potěšil :-))
Spring: jsi milá, díky moc
Pampeliška_
17. 12. 2005
jenyk: když na lahvinku přidáš trochu,máš se na co těšit,milý hochu :-)), díky i za Tvoje filosofické úvahy, máš opět, jak jinak, pravdu pravdoucí, do každého stanu čas od času trochu zatéká a kdo to říká, že ne, kecáááá :-)) :-))
Pampeliška: děkuji pěkně, jsem ráda, že líbilo :-)), tipíček potěšil mé srdce :-))
jenyk : kdo tady mluvil o tom, že bychom to bílé měli nutně vypít spolu? Prostě jenom mi ho zasponzoruješ, kapišto? :-))
zmocňuješ se souřadnic
chvil společných a...
filosofuješ moc pěkně.... TIP a posílám lahvinku z jihu :-)))