Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopis michalovi666
Výběr: papouch, jenyk, vesuvanka
26. 12. 2005
2
0
5293
Autor
synáček
Milý michale666,
zdravím… a přeji krásný zbytek Vánoc…
Ozývám se proto, jelikož mi několik dní nejdou zálohovat zprávy, které odesílám… a nyní (již druhý den) se mi ani nedostávají zprávy od nikoho „do ruky“, přesto, že jsou vlevo dole avizované… Zkusil jsem si tedy poslat zprávu sám sobě… a vskutku (opakovaně!) nepřišla… i když mi ji Písmák údajně (vždy) přijal, (červeně) potvrdil… a vlevo nahoře jí přidělil nějaké ty „klikyháky“.
Děkuji předem za nápravu…
Petr
Vello či Michale, dokud to nepůjde ( zprávy ), byloby dobře to nějak jako upoutávku zveřejnit. Dostvávám zprávy jako světelný titulek a ani nevím od koho, abych se ho později dotázal.
Se zprávami jsem na tom obdobně... Hlasí mi to novou zprávu - ale kde nic, tu nic...
Nekomunikace.
To je horší, než kdyby řekl "mám vás na háku".
Věřím, že něco dělá (já byl dycky nenapravitelný optimista!), aby se konečně rozjel nový Písmák a proto nemá čas spravovat, když se něco zhroutí na starém...
ALE PROČ TO KURVA NEDÁ VĚDĚT???
Mišale 3x6, když nevíme, co se děje, tak je skutečně jednodušší si myslet, že na nás s....!!
Print: A ví o tom vůbec ten tajemnej michal666...? Nebo s tím snad již dokonce něco dělá...? (Anebo... nezačíná to tu vypadat jako v Kafkově zámku...?)
Papoušku, díky za tu nejhorší informaci vůbec... netušil jsem, že je to až tak tragické...
syn.: kdyžtak mrkni i na Pomoc od autora zelva, pro informaci
dadí.: proč to tu rozkecáváš do prázdna? :( je to myslím dost vážná věc..
nerozumím pap....jak do prázdna, každej kdo trochu uvažuje tak musí vědět stejně...
dík za to, mně bylo divný, že na mě všichni kašlou a nikdo mi neodpovídá na zprávy......... :-)