heh....toho Jsem si ani nevšimla....dikydiky....:))
no jako že je to mrňavý a chlastací - eště se dalo poznamenat spací.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF no eště abyste zanevřely.... ;-))))))
to nemam tucha co je myšleno....
no teda praha se o nás nestarala dycky dobře teda jako....:))
Já sem myslel, že bude ňáká reakce na to kapesní chlastátko... a vono nic.....
No jasně teď v zimě někam jezdit.... mal sehen... sagrte de Blinde... ;-)))))
totiž přesně nevíme, co tím bylo myšleno....
ale někdy jako joooo, na Prahu sme zatim kupodivu nezanevřely....:))
no samolitr že bulva má by tě s jajkáním nadšeným opět ráda popatřila...;-)))))))))))))
faaakt joooo....:))
nom někdy se jistěžě stavíme, nevíme kdy, jak....nevíme....
matura na krku....atd....
příroda je Ti nade vše, žeee?:))
dik....
který mlčky shlíží na na to
podle mě by atomovka byla i bez einsteina
jako odpověď na téma(otázku) to je vtipný...jinak ne, takže to moc jako fejeton neberu
přemýšlím, jaký je rozdíl mezi atomovou pumou a atomovou bombou
Starším půnům???????????
Vím o jednom dobrym očnim a jednom skvělym optykovy - nevim s kym si mě pleteš, páč já sem mladý kreativní s rysy zkušenosti na čele a kolem očí a s nějakym ročníkem narození............kerýmu sám moc nevěřim......
takže se srandičky???? ;-))))
neboj přejdou.....
Nepřijedete zase s kapesním chlastátkem do Prahy? ;-))))))))))
stě že přijet bychom někdy mohli....nevim kdy jak a co ale někdy určitě....byste se se mnou toli rád shledal?....:))
Nic neni zadarmo, ani pokrok o krok.Tolik krásně krutejch věcí se kolem děje ve jménu lidstva- člověk přepne program, dívá se na svět zvířat a obdivuje tu krásu přírody.Ale že z nich má doma produkty- to je vedlejší přeci.Jsem milovník přírody, tudíž žěru jako zvíře maso a ještě bych si dal medvědí kůži před postel.Houby- na lidech bych testoval nové léky a nechal je vycpat jako dekorace do muzeí:)Jsem přeci jen člověk.Posílám Tipa*
zdá se mi to zajímavý a to dost. úplně ta první část, je skvělá.
Evičko, něco z TEBE rozte :-))))
....a tip je kde?....:))
dííík....:))
no máš jediný štěstí....:))
dyš uš taxy budem onikat, nebo má to vykání ňákej jinej zvláštní důvodec???
vykání? hem, ani neee, sem už tak něak deformovaná timdle slovem, zvláště vůči starším pánům....:))
teda....neee....:)) aaa....to mam fakt tykat, jooo?....:))
hajhou....to sem asi já....teda ....pamatuju si, jek ste vyprávěl někej dramatickej příběh jak ste jel za svou slečnou a skákal z vlaku....atd....teda esli ste to Vy, žeeee....:ú)
a ona mě práská....
nezapomeň !
jeho zásluhou
nechal otisk boty
Armstrong
na měsíci_:-)
jem....jeho zásluhou je svět takovej....ne jen Armstrong....
panebože, ale nikdo neví, že to bylo do češtinářské soutěže to téma a .... !! jako včera sem se u toho nasmála kvalitně
a mazej do školy ty sráči ! já ti dam dřepět u počítače, školy nedbat ! *
joooo....to tam potom někdy hodim do pr.
už letim, mam ty prachy vod ponci a taky prostě musim vidět Langra!....:)) joooo....a je mi pjekně blbě....:))
dělej ! už zvoní na češtinu !!!
jako mi je taky docela šoufl
skvělý žes ty prachy sehnala, toť dobře jest
tak dělej, čekam
tohle je malinko zjednodušený - klasická válka je utrpení trochu až víc všude, atomová puma ji zhustí do jednoho místa a úplně úděsnejch rozměrů.
Evo S, nejsi ty ta dlouhá, neviděli jsme se na jednom večírku literry zhruba před rokem?
jó to je vona to je vona, má rusé vlasy !!