Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvět jako/že není
23. 01. 2006
7
0
2152
Autor
mad_orgasm
mezi vězením a
zen budhism němých žen
v divadle odposlouchat
jak setmění mění svět jako/že není
svět shora spad´
snad do sádry
dát slepou slepit ti tváří klam
v lůně přes pusu tě polechtám
ha ha haaa
král neumí vílu hrát
král neumí vílu hrát..
přes sklo bloudí
provazochodci ještě děti
podél lodí čoudí světlo jak odpovídá
rozkřikla se bílá křída
do souvětí
marigold_ana
02. 05. 2006marigold_ana
02. 05. 2006Kytkou_vypíchnutý_voko
28. 01. 2006
tápu taky-zda je to důkladně promyšlená hříčka se slovy-velice pečlivě a se záměrem poskládaných-smysl skladby většiny z nichž však zatím nechápu,anebo nasekaných několik slov,které se tam zrovna tak nějak vlezly,a pak náhodou,a kouzlem nechtěného,stvořily 2velice zajímavé verše..
jen ke krabicovému vínu:nemám v podstatě nic proti žádné víře a náboženství,ale výrazy,jako"pseudonáboženské směry",pronášené z pozice zastánce jiného nábožensví,mě opravdu dokážou nadzvednout ze židle! Výraz"pseudo"-implikuje Tvůj racionální způsob uvažování-tak jestli chceš,velice rád se pobavím na tom,jak(speciálně křesťansví je v tomto směru slaďoučký bonbónek)Ti pár argumentama,a otázkama rozeberu křesťanství tak,že buďto budeš muset mít hodně hroší kůži na extrademagogické odpovědi,anebo zásadně přehodnotíš svou"jedinou správnou víru"!Anebo utečeš!