Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMajkl Džeksan
30. 01. 2006
3
0
3458
Autor
Elegán
Helou majkl Džesan
aj em smal boj....
kom and aj šou jů síkrit..
i šou jů maj dženitals
dů jů sí it?!!!! ha?!!!!
jes of kórs!!!...
luk in tů maj ájs...
and náu jů mast pej mač mač keš
or áj gou tů police stejšn and tell d trůth.
Majk koms to Prag bi kós Dáda hev brrrrzdej and Felix kól tů d Amerika.yea... kamon evry bády in pedofil párty.Brig as yours čil drn.
teda.......to si pouštím fatk jenom zhulenej a smeju se vod ucha k uchu.
chceš bejt superstár?.........
proto teďko
lehni na podlahu hned
roztáhni prdel
a zpívej nějakou pecku
z roku 75 ...
:D
nabídka k sňatku..... (myslím to smrtelně vážně).
a taky mi vadi ze pises "toho uchylaka co prznil maly deti by meli odstrelit".. to vyzniva taky trochu ...hmmm... jako ze ho asi nemas rad
to tam nepisu!!!!......píšu tam:
ty jeden hned blek and hned vajt chlape ......vyoperuju tě, abys nemohl vobtěžovat malý děti....
a taky se mi moc nelibi ze tam pises "az te potkam, tak ti to spocitam a rozbiju ti tu tvoji cernou pusinku"... vis co, na jedny strane to zavani agresivitou a pak se priklanis k takovymu vyrazu jako "pusinka".. ze ty ses nakonec jeho skrytej obdivovatel a jenom delas, ze nejsi, abysme se ti neposmivali..?!?!
myslela sem si to, ale takobvy veci se netahaj na svetlo.. dost si me teda zklamal, ze prepiras spinavy pradlo naverejnosti.. a jeste k tomu tvoje a majklovo...
Honza_Princ
31. 01. 2006
Astalavista : nejsem rasista.....měl jsi pravdu .....vyznívalo to tak....upraveno /odstraněno...
Mine_hava: na mě příliš složité :)))
jagara: is it trů???
Mine_hava: suprstár...
Incognito: tenk jů...
Honza_Princ: ríly tenk jů :)
me vadi, ze v tom dile pises "majkl dzeskn je naprostej cernej idiot kerymu se rozpada bilej xicht" - vyzniva to trochu rasisticky
jinak je to velmi emotivni
*t
Trefné trefné! Jo líbí, hravý, přitom to má šmrnc!...(blll-taky se mi nikdy Majkl moc nelíbil...:)
eidame co se divíš????....neznáš Džeksana? :)))
Evo.......neber už lisohlávky a nechoď kouřit ven marihuanu ....všechno vidím ......pak se nemůžeš soustředit ....:))) díky.
jazo ...díky...
Rézinka: hezkej nik / dík :D
jasně že znám!!! co bych neznal!!!.......to je ten na tym tvym bilbórdu...
jasně že znám!!! co bych neznal!!!.......to je ten na tym tvym bilbórdu... :D
jaza: jaký drogy???.....tady je jenom majkl džeksan :))
evik: tak jo.....už tě nebudu obtěžovat......:))
já a marihuana?????.........................................hmmmmm krásná představa :)))