Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČajík a pomeranč
06. 02. 2006
8
0
3393
Autor
Fil
Na stolku v hrníčku
Pábení voňavé
Hřeje Tě na bříšku
Smysly máš zaváté
…choulíš se v postýlce
Růžový pomeranč
Ten smíšek šišatý
Sladce ho políbíš
Roztaje na šaty
…svlékne Tě do naha
Stydíš se, smyslná
Svůdná a tající
Jen oni dva
Duši Tvou sající
… choulíš se ve štěstí
Slyšela možná, ale víme co to je?
Ano jsem domýšlivý, urážlivý, žárlivý,netečný a vždy musím mít pravdu, ano to jsem já a ještě mnoho špatných vlastností mám, no a?
Díky nechám si je pod tričkem:-)
aha..odvaha..to slovo sem už někde slyšela
víš, co mi přijde? že ty máš eště ke všemu pravdu.
a křídla si strč třeba za klobouk, či za svatozář :-)
všechno je cílený, záleží na tom, zda má dotyčný odvahu se k tomu přiznat nebo se hraje vzájemné divadlo...nebuj nenosti triko tak mám křídla
neutřou, to bych nebyl já-utřou ty co se chcou líbat:-)Nech se třeba překvapit
líbat se nechám raděj od holky a pak jí napíšu tu poetku...jo jo tak to bude:-))
to je pech, takovádle reklama se nedá minout ;-)
hehe..senechlíbatodmůzy:-)
nu jasný, políbí mě múza a napsal bych Ti poem taky, ale když ty hlazení nerada tady a já jinak nepíši, tak nebudeee;-)
A nahatej-stačí dílko Není sex bez Lásky
právě sis zavřela cestu k poetce:-)
Nu je tu toho dost na to, aby jsem měl jen jednu ponožku:-)
no, teda, jestli sem tu akorát od toho, abych byla hlazena...tak to teda potěš..i když.. ;-)
se neboj, myslim, že tě "neobnažim", i kdybych přečetla úplně všechno..
koukám, že čteš i to co píši pod-to mě zachvilku budeš mít před sebou "nahatého":-)
Slečny jsou tu od toho, aby se hladily-ručkama nemohu, tak to dělám, alespoň takhle:-)
"dyť píšu furt stejně - pro slečny"
se nediv, že to pak slečny rády čtou :-)
Usmáty_autor
29. 03. 2006Emerwen_mk
13. 02. 2006Veronika11v
11. 02. 2006
...jo...tak to mám ešte starú predstavu, tento trh už neovládam, ale ja si myslím, že ešte by nejaká na sklade bola...
Háber: Je to trh, kdy poezii střídají prachy i když někdy zabaleně a nepřímo, no uvidíme, zda ještě někde nějaká je:-) je dobrý, že pořád někdo věří.
sacco: díky!
jak se na to díváš....já si ji nepřipouštím a pak nemá pravdu ani ten co říká, že umírá poslední i ten co říká, že ji nemá...
OK, ber ma s rezervou, ja som fanatik... ešte, že o tom viem, ale toto poznanie ma nijako neochráni...
Fakt jo? Mě se ani nezdá, že je to poetka na tip, vždyť píši pořád stejně-pro slečny:-)Ale samozřejmě díky neříkám, že nepotěší,když e líbí:-)
tohle je, ale trošku jiné než ty předtím a čtenáři dá mnohem víc než ty předchozí!