Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNiečo o Montesquieu
Výběr: tanec, vesuvanka, dream
06. 02. 2006
11
0
7070
Autor
Háber
Montesquieu prišiel
na rozdelenie svetskej
moci
na
výkonnú
zákonodarnú
a
súdnu
Bolo mu to dovolené
z
moci
Božej
na rozdelenie svetskej
moci
na
výkonnú
zákonodarnú
a
súdnu
Bolo mu to dovolené
z
moci
Božej
Usmáty_autor
10. 02. 2006
hezké mistře, leč tohle podle mě na tip nestačí :)))).......sejdeme se u dalšího dílka....dobreé ráno.
.....to je otázka vkusu, čo je na tip a čo na tip stačí, mne stačí, ak si to prečítate, ten tip byť nemusí, ale vďaka zaň, ak je... ja mám s tipmi problém... vždy mám nutkanie dať ho každému... mne sa vidí, že si ho zaslúži každý... z rôznych dôvodov... naturlich....
jojo všiml jsem si ....já to prostě neumí zdůvodnit a proto používám formu :dám - nedám......no to jsem prostě já ... :))
kurvník, veď to je v pohode, do riti, pokojne úplne popkojne.. alebo pop - kojné?????????
jo to jo a pak se ráno divím co jsem komu napsal za kritiku :))) (už se mi to stalo).
...ja som si už nedal slovy dvanáct ani nepamätám a predsa sa niekedy divím, čo píšem... iným aj sebe...
hezká básnička... TIP
udělám si ostudu - nevím, kdo to byl Montesquieu, patrně nějaký král nebo zákonodárce... podle jména mi to zapadá někam do Střední nebo Jižní Ameriky (zajímavé jméno... Monte je hora)
Montesquieu bol francúzsky osvietenec, ktorého dielo Duch zákonov je základným dielom demokratického zákonodárstva. Mám ho dosť rád...
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 02. 2006
...nemáš za čo, nik nevie všetko, ja sa tiež pýtam, nech to aj vyzerá hlúpo, pýtať sa je dobré...