Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy!
24. 02. 2001
6
2
7465
Autor
papouch
Ty!
Ano, Ty s tím nosem!
Ty, co ses mi vlastně ze začátku vůbec nelíbila!
Aledyť
aledyť seš krásná, černovlásko.
Jo! Ty!
Jo, Ty s tím nosem!
Hej, Ty!
Se usměj!
Sakra, nekřeň se, ale usměj.
Jinak nevytvořím už ani další řádek
2 názory
tyzik.cejka
20. 11. 2013ta hollka byla hodně nechapává no cuž
Jerry_Shit
22. 06. 2007
myslím, že je to dobrý zlepšovák nálady pro každého, kdo si to přečte a doufám, že se to i s tím úmyslem psalo.Líbí moc:-)
TY!
A no! Ty, v tom kalendáři :-)))
Ty s tím ptačím nosem!
...zobu z ruky za úkosem :)
a navíc se i pobaveně křením :-)))))))
něco ve mně při čtení začalo vibrovat, takový pocit.... zvláštní, z hloubky (nejsou ta slova začarovaná?)
nééé, zelená nééé :-) .. i když.. bůhví, co mě zase rafne příští tejden :-)))))
...nééééééé.... nic za ničím nehledejte, je to psáno po pátém paňácovi
ferneta ve vyhlášené brněnské Charlie's Hat
a vůbec .. to čovek nemůže napsat něco, aniž by to hned
fšichni nezačali brát osobně? Dyť so jsou jenom takový sranďůfky
:-))
Co jakej zollimeloun? Žádná zelená nebude a černá taky nééé, už zase pomalu, pomaličku světlám!
Ale, Papouchu, vždyť proč za tím ženy hledají něco víc, všechny by chtěly být milovány...a některé od Tebe...
Brácho? Až budeš mít komunikativnější náladu než v sobotu v noci, tak mi to budeš muset vysvětlit ;-)
Falčí, s tím jarem jsi to přehnala. Podívej, co to s náma dělá v únoru ;-)))
Vio: Lepší než mít zmrzlý studený šumášek je, když ti ho někdo může zahřát... :o)
Si mysliš, že se budu donekonečna přebarvovat jak chameleon, než si mě konečně všimneš? :o))
A co zelená, ta by se nelíbila?
Nos má každá, a barva vlasů není problém...Ale uznávám, že proti Dědouchovi nemá žádná šanci,bé,bé...Jinak vidím Papouši, že pole Tvého zájmu je opravdu široké: od zrzečky v šalině až po černovlásku s nosem---aco teprva bez nosu...